A A+ A++

Dlaczego?

Ta technika została już trochę ograna, a i użytkownicy nie są już tak chętni do wchodzenia w gry typu: „Zostaw komentarz”. Również nowy algorytm treści – decydujący, kto zobaczy post, a kto nie – jest wyczulony na tego typu wiralowe techniki. Wyłapuje takie posty i ogranicza ich widoczność. Te zmiany sprawiają, że techniki, które kiedyś sprawdzały się doskonale, teraz mogą nie przynieść oczekiwanych rezultatów.

Czytaj też: On miał pomysł, oni umiejętności. Razem stworzyli firmę, która może wywołać rewolucję. „Agencje reklamowe i mediowe tak naprawdę przestaną istnieć”

A jaki był ten drugi najlepszy post?

Zanim odpowiem, chcę podkreślić, że zasięgi są istotnym elementem, ale warto pamiętać, że nie zawsze są najważniejsze.

Co może być ważniejsze od zasięgów w medium społecznościowym?

Większe znaczenie na LinkedInie od tego, ile osób widzi nasze posty, ma to, kto się w nie angażuje. A wracając do pytania – drugi był post, w którym poruszyłem temat przyrostu liczby użytkowników LinkedIna w Polsce.

I co pan tam napisał?

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPoduszki pneumatyczne do busa – wywrotki
Następny artykułJeep Grand Cherokee 2012 3.0 Diesel