Dlaczego?
Ta technika została już trochę ograna, a i użytkownicy nie są już tak chętni do wchodzenia w gry typu: „Zostaw komentarz”. Również nowy algorytm treści – decydujący, kto zobaczy post, a kto nie – jest wyczulony na tego typu wiralowe techniki. Wyłapuje takie posty i ogranicza ich widoczność. Te zmiany sprawiają, że techniki, które kiedyś sprawdzały się doskonale, teraz mogą nie przynieść oczekiwanych rezultatów.
Czytaj też: On miał pomysł, oni umiejętności. Razem stworzyli firmę, która może wywołać rewolucję. „Agencje reklamowe i mediowe tak naprawdę przestaną istnieć”
A jaki był ten drugi najlepszy post?
Zanim odpowiem, chcę podkreślić, że zasięgi są istotnym elementem, ale warto pamiętać, że nie zawsze są najważniejsze.
Co może być ważniejsze od zasięgów w medium społecznościowym?
Większe znaczenie na LinkedInie od tego, ile osób widzi nasze posty, ma to, kto się w nie angażuje. A wracając do pytania – drugi był post, w którym poruszyłem temat przyrostu liczby użytkowników LinkedIna w Polsce.
I co pan tam napisał?
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS