Jest podobno takie przysłowie, “obyś żył w ciekawych czasach”. Mamy wrażenie, że chyba my wszyscy teraz żyjemy właśnie w ciekawych czasach. Prowadząc firmę w obecnych czasach, ani osoby odpowiedzialne w dziale marketingu za reklamę, ani właściciele firm, pomimo różnorodności form reklam dostępnych na rynku, nie wiedzą jak najlepiej i najskuteczniej, a jednocześnie tanio się reklamować. Gdyż co chwila powstaje coraz więcej nowych możliwości reklamy dla każdej firmy, portale społecznościowe, billboardy w autobusach, w metrze, na ulicach, ale czy to działa, a jednocześnie skąd wziąć pieniądze na tak kosztowne reklamy.
Jak do tego dodamy ciągle zmieniające się przepisy fiskalne, zmiany w rządzie, no to prowadzenie firmy w obecnych czasach, jest bardzo ciężkie zarówno dla właścicieli tych firm jak i pracowników odpowiedzialnych za księgowość, czy reklamę.
Natomiast będąc po drugiej stronie, jako zwykły człowiek, idąc ulicą widzimy banery powieszone na płotach, stojące bilbordy na wielkich nogach, wsiadając do autobusu widzimy autobus obklejony reklamami, w autobusie wyświetlają się reklamy, filmy przerywane są reklamami, w radiu muzyka przerywana jest reklamami, w skrzynce znajdujemy pełną ulotek. Chyba każdy z nas ma wrażenie, że zewsząd jesteśmy atakowani reklamami, a jednocześnie wydaje nam się, że jesteśmy coraz bardziej podatni na te reklamy.
W naszej firmie mamy to szczęście, że możemy oferować reklamę, która według nas jest najlepszą jaką obecnie wymyślono, chodzi tu o pozycjonowanie witryny firmowej w wyszukiwarce Google.
Pierwszą z jej zalet, jest to że wyświetla się tylko osobą która są już wstępnie zainteresowane ofertą jakiejś firmy, poprzez pisanie odpowiedniego słowa kluczowego na telefonie, czy komputerze.
A więc w pozycjonowaniu strony internetowej nie trzeba ponosić kosztów dotarcia do wszystkich mieszkańców Warszawy czy innego miasta w Polsce, wystarczy że reklama trafi do odpowiednich osób zainteresowanych tą ofertą.
Drugą niesamowitą zaletą pozycjonowania stron internetowych, jest to że ona trafia w momencie kiedy dana osoba jest zainteresowana zakupem, albo dowiedzeniem się czegoś o ofercie firmy.
Czyli nie tak jak na portalach społecznościowych, kiedy pijemy sobie kawę w przerwie w pracy, a wtedy pojawia nam się jakaś reklama no i może rzeczywiście mielibyśmy chęć skorzystania z zakupu czegoś, ale nie możemy teraz tego technicznie zrobić, bo musimy pracować dalej i zajmiemy się tym kiedy indziej…
Natomiast jeśli chodzi o pozycjonowanie stron, tam sytuacja jest zupełnie inna gdyż ta reklama czeka, aż ktoś wpisze dane hasło i dopiero wtedy pokazuje mu listę firm na to hasło. A to znaczy, że z taką reklamą docieramy do potencjalnych klientów w momencie kiedy oni mają czas i wyciągają telefon komórkowy, lub siadają do komputera, aby dowiedzieć się czegoś się o ofercie, albo kupić coś w sklepie internetowym, albo zamówić jakąś usługę.
Połączenie tych dwóch kwestii czyli, że reklama trafia bezpośrednio tylko do zainteresowanych klientów, jednocześnie w momencie w którym ci klienci chcą poświęcić czas na zapoznanie się z tą ofertą i są gotowi na dokonanie zakupu czy zamówienia usługi, jest czymś niesamowitym.
A jeśli dodamy do tego, że koszt takiej reklamy, jest o wiele niższy niż ogólnopolska reklama w radiu, prasie, czy telewizji, to jeżeli macie państwo taką możliwość, rozważcie pozycjonowanie swojej strony internetowej w naszej firmie.
Nasza firma od dwudziestu lat zajmuje się pozycjonowaniem stron internetowych wyszukiwarce Google, nie pobieramy opłat z góry, nie pobieramy opłat za wycenę, czyli wejście na pozycję jest całkowicie bezpłatne nawet jeżeli trwa kilka miesięcy. Kolejną zaletą pozycjonowania strony internetowej jest to, że takiej reklamy nie da się wyklikać jak inne elektroniczne reklamy. Tutaj w pozycjonowaniu strony nie trzeba się martwić, że po kliknięciu przez kilkadziesiąt osób w reklamę ona zniknie już do końca dnia nie będzie widoczna i będzie trzeba zmienić budżet reklamowy, w pozycjonowaniu stron opłata jest stała niezależna od kliknięć reklama jest wyświetlana przez 24 godziny na dobę, działa tak jak twoja strona internetowa. Jeżeli więc interesuje cię taka nowoczesna forma reklamy i właśnie siadasz do komputera i zastanawiasz się jaka mogła to by być forma promocji dla twojej firmy, wpisz w wyszukiwarkę na przykład frazę pozycjonowanie Warszawa, a potem zapoznaj się z ofertami firm, które tam się pokażą, zapraszamy także do naszej firmy, wykonamy bezpłatnie, szybką wycenę słów kluczowych dla Twojej firmy.
Żeby pozycjonowanie strony internetowej zadziałało w Warszawie czy innym mieście w Polsce, trzeba spełnić dwa podstawowe warunki, które są fundamentem tej reklamy. Przede wszystkim trzeba skutecznie dobrać słowa kluczowe do pozycjonowania. Czyli muszą to być hasła które wpisują na telefonie lub komputerze, klienci, z intencją skorzystania z oferty waszej firmy, a nie znalezienia sposobu na naprawienie czegoś samemu, czy skonstruowanie czegoś samemu. Znalezienie takich haseł nie jest trudne, gdyż przy naszym wieloletnim doświadczeniu, oraz doświadczeniu waszej firmy, oraz dostępnych narzędziach internetowych, jesteśmy w stanie wskazać ile osób miesięcznie wyszukuje danego hasła, a jednocześnie możemy zaproponować hasła które będą łatwiejsze do wypozycjonowania i tańsze, tak aby zamiast jednego głównego hasła mieć w tej cenie kilka haseł.
Drugim fundamentem pozycjonowania będzie Państwa witryna firmowa. Bo jedna rzecz, że pozycjonowanie spowoduje, wejście nowych potencjalnych klientów na waszą stronę firmową, ale to co się wydarzy dalej zależy już tylko od tego jak jest skonstruowana Wasza witryna firmowa, oraz co oferuje merytorycznie swoim klientom.
Dlatego bardzo ważne będzie przygotowanie strony firmowej w taki sposób, żeby odpowiadała na wszystkie możliwe pytania internautów na temat waszej oferty, tak aby nie brakowało na przykład jakiegoś wymiaru waszego produktu, czy jego wagi, tak aby nikt nie musiał wychodzić z tej strony i szukać u konkurencji, bo może już po prostu nie wrócić na waszą stronę firmową. Pozycjonowanie stron internetowych jest w chwili obecnej według nas najlepszą formą reklamy dla każdej firmy, niezależnie czy jest to bardzo mała firma która powstała kilka dni temu, czy ogromne przedsiębiorstwo które jest na rynku od wielu lat.
Wiadomo, że firmy które są na świecie już wiele dekad, mają o wiele większe budżet reklamowy niż jednoosobowe działalności które zostały zawiązane kilka dni temu. Ale kwotę rzędu dwustu złotych netto miesięcznie, wygospodaruję nawet mała jednoosobowa firma która powstała niedawno, a za tą kwotę można już znaleźć ciekawe hasło do pozycjonowania, a kiedy to hasło zacznie zarabiać na siebie, dodawać kolejne, tak aby potem dogonić te duże firmy które mają budżety reklamowe o wiele większe na reklamę sieciową.
Zapraszamy do naszej firmy EBE.pl wyślij do nas teraz mailem swoje słowa kluczowe do wyceny, a my przygotujemy dla ciebie bezpłatną, szybką, niezobowiązującą wycenę pozycjonowania twojej witryny firmowej w najlepszej wyszukiwarce według nas. Twoja strona internetowa działa przez dwadzieścia cztery godziny na dobę, tak jak pozycjonowanie i internet, wykorzystaj to, zamień swoją stronę w dodatkowego pracownika który będzie dostępny, dla klientów nawet w weekendy i w środku nocy, tylko aby mógł odpowiadać na ich pytania, musi być wyposażony w odpowiednie zdjęcia, treści, filmy na temat twojej oferty, a wtedy będzie w stanie pozyskiwać dla ciebie klientów nawet wtedy kiedy ty będziesz spał(a). Pozycjonowanie stron internetowych to reklama, z której korzysta już wiele firm, dlatego nie czekaj, wyślij do nas teraz mailem słowa do bezpłatnej wyceny, tak aby jak najszybciej twoja witryna firmowa pokazywała się twoim klientom, tam gdzie obecnie są, czyli w internecie, czyli tam gdzie obecnie też jest twoja konkurencja.
Komentarze
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS