A A+ A++

Jeśli chcesz zadbać o pozycjonowanie swojego sklepu internetowego, w pewnym momencie swojej działalności staniesz przed pytaniem: jaką agencję zajmującą się pozycjonowaniem wybrać? To nie jest łatwe zadanie! W końcu za usługi płacisz często niemałe pieniądze, więc chcesz mieć pewność, że agencja, którą wybierzesz, pozwoli Ci na osiągnięcie zamierzonych wyników. Jak wybrać odpowiednią agencję i czym się kierować podczas przeglądania ofert?

Agencja zajmująca się pozycjonowaniem sklepów – jaką wybrać?

W internecie możesz trafić na oferty przeróżnych agencji zajmujących się pozycjonowaniem sklepów internetowych. Różnią się one pod wieloma względami. Pierwsze, na co zwracasz uwagę to z pewnością cena. Chciałbyś osiągnąć jak najlepsze wyniki możliwie najniższym kosztem? Nie zawsze jednak wybór najtańszej agencji będzie trafny. Może okazać się, że po skorzystaniu z jej usług będziesz musiał wybrać innych specjalistów, przez co w efekcie przepłacisz.

Jak więc wybrać agencję specjalizującą się w pozycjonowaniu sklepów, by sprostała Twoim oczekiwaniom?

Co warto sprawdzić, przed podjęciem decyzji?

Na początek zapoznaj się z całą ofertą. Sprawdź, czy agencja rozpoczyna współpracę z klientem od audytu SEO. Jest on bardzo ważny, ponieważ właśnie na tym etapie specjaliści stwierdzą, jakie błędy pojawiają się na Twojej stronie i dlaczego zajmuje ona tak niskie pozycje w wynikach wyszukiwania. Kolejnym ważnym aspektem współpracy jest forma kontaktu. Najlepiej, jeśli zostanie przypisany Ci specjalista, do którego będziesz mógł zwrócić się o pomoc. To znacznie ułatwi i przyspieszy współpracę, a co za tym idzie – efekty.

Sprawdź także, czy agencja tworzy treści do Twojego sklepu, czy też musisz o nie zadbać samodzielnie. Jeśli agencja określa tylko wytyczne do treści, musisz liczyć się z dodatkowym kosztem, jakim będzie zatrudnienie copywritera. Dobra agencja SEO opracowuje także strategię działania. Dzięki temu w każdym momencie może sprawdzić, czy osiągane wyniki odpowiadają oczekiwaniom. Jeśli tak – można działać dalej. Jeśli nie – należy zmienić strategię. Specjalista będzie na bieżąco analizował sytuację i dostarczał raporty. 

Podczas audytu może okazać się, że na stronie są błędy, które trzeba jak najszybciej poprawić. Dowiedz się, czy agencja dostarcza tylko listę błędów, czy też zatrudnia specjalistów, którzy zajmą się ich usunięciem i poprawieniem. Im bardziej kompleksowe usługi, tym lepiej. Wtedy masz pewność, że Twój sklep internetowy działa tak, jak trzeba i jest dobrze wypozycjonowany.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNa Giełczyńskiej auto uderzyło w sklep
Następny artykułPolicjanci ewakuowali z płonącego domu starsze małżeństwo