R e k l a m a
Zastanawiasz się nad prowadzeniem kampanii Google Ads dla swojej firmy? W poniższym artykule znajdziesz m.in. informacje, dla kogo może się sprawdzić, dlaczego warto się na nią zdecydować i z jakim budżetem trzeba się liczyć.
Czym są kampanie Google Ads?
Google Ads (dawne Google Adwords) to system reklamowy, dzięki któremu dana firma lub osoba może wypromować się w internecie. Powstał prawie 25 lat temu, bo w 2000 roku, a obecną nazwę przyjął w 2018 roku – integruje wszystkie działania promocyjne, jakie można podjąć z wykorzystaniem Google.
R e k l a m a | Dalsza część artykułu pod reklamą
Korzystając z systemu użytkownicy mogą uzyskać dostęp do szerokiej gamy narzędzi promocyjnych. Można publikować reklamy:
- w wyszukiwarce Google – w przypadku, kiedy użytkownik wpisze hasło powiązane z działalnością promowanej firmy,
- na różnorodnych rodzajach portali – obecnie w sieci Google jest ponad 2 mln stron z całego świata. Tam mogą właśnie być publikowane banery.
Kampanie Google Ads działają jak aukcje, co oznacza, że reklamodawcy mają za zadanie określić maksymalną kwotę, którą mogą zapłacić za kliknięcie, za tysiąc wyświetleń reklam lub np. za konwersję.
Dla kogo sprawdzą się kampanie Google Ads?
Można śmiało powiedzieć, że kampania Google Ads sprawdzi się praktycznie dla każdej firmy. Sprawdzi się dla tych przedsiębiorców, którzy chcą skutecznie reklamować się na rynku i dodatkowo, szybko przełożyć te reklamy na efekty dla firmy. To świetne rozwiązanie dla firm, które chcą być obecne w sieci. Można dzięki temu dużo szybciej dotrzeć do potencjalnych klientów m.in. przez wizytówkę na Google. Google Ads to dobre rozwiązanie, aby wspierać sprzedaż, a także zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki. Jest to sposób, aby klienci dowiedzieli się o istnieniu Twojej firmy i chcieli zo … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS