Sposobów na zachęcenie klientów do skorzystania z promocji na Black Friday jest wiele. W przygotowywaniu kampanii marketingowych ponad wszystko liczy się więc kreatywność. Tej z pewnością nie brakuje Michałowi Sadowskiemu z Brand24.
fot. LinkedIn
Rabaty procentowe, reklamy wielkoformatowe, newslettery kolorowe… Tak mogłaby się zaczynać piosenka promująca akcje promocyjne organizowane z okazji Czarnego Piątku. Co roku w ostatni listopadowy piątek konsumenci mają okazję do zakupu wybranych produktów i usług w okazyjnych, często znacznie obniżonych cenach.
Pomysłów na to, jak przyciągnąć klientów akurat do tego konkretnego sklepu nie brakuje, jednak wiele z nich okazuje się kopią wcześniej zrealizowanych pomysłów innych marek. Co zatem zrobić, aby nasz przez trafił bezpośrednio do ściśle określonej grupy odbiorców, a następnie doprowadził do wysokiego poziomu konwersji?
Odpowiedzią może być niestandardowe podejście do tematu, które w tym roku zaprezentował m.in. Michał Sadowski z firmy Brand24.
Źródło: LinkedIn
Brand24 śpiewająco zachęca do zakupów
Na swoim profilu na LinkedIn, Sadowski prezentuje piosenkę discopolo stworzoną przy użyciu sztucznej inteligencji. W utworze jest wszystko: prosty beat, wpadająca w ucho linia melodyczna i nieskomplikowane rymy (które, swoją drogą, nie zawsze się zgadzają).
Co ważniejsze, kompozycja stworzona przez AI to chwytliwy i humorystyczny sposób na poinformowanie internautów o promocji, jaką z okazji Black Friday przygotował Brand24.
Już w godzinę po publikacji posta z piosenką pojawiło się pod nim trzydzieści komentarzy pełnych uznania dla pomysłu Sadowskiego. I rzeczywiście — odrobina humoru, podejście do klientów z przymrużeniem oka, a do tego konkretne informacje podane w krótkim czasie wydają się świetnym, a co najważniejsze efektywnym pomysłem na zwiększenie sprzedaży.
fot. LinkedIn
Czy pomysł Brand24 przyniesie zamierzony efekt? O to będzie można zapytać dopiero po Czarnym Piątku, jednak już dziś wiadomo, że podobnych kreacji nie spotyka się na polskim rynku zbyt często.
A wy jaką najciekawszą reklamę z okazji Black Friday widzieliście w tym roku? Dajcie znać w komentarzach, czego absolutnie nie można przegapić.
Od początku roku przedsiębiorcy, którzy informują o obniżce ceny towaru lub usługi, mają obowiązek podawać najniższą cenę z 30 dni przed obniżką. To szczególnie ważne w kontekście zbliżających się największych świąt sprzedażowych – Black Friday i Cyber Monday.
Budzisz się, bierzesz telefon w rękę, a tam tona maili z ofertami. Brzmi jak Black Friday? Ten dzień nie musi być koszmarem. W „Niezbędniku marketera” znajdziesz to, czego naprawdę potrzebujesz, jeśli pracujesz w branży marketingowej.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS