A A+ A++

– automatyczne powitanie – odpowiednie nagranie jest odtwarzane na początku każdego połączenia, dzięki czemu klient może mieć pewność, że kontaktuje się z właściwą firmą;

– menu głosowe (IVR) – dzięki tej funkcji dzwoniący klient może połączyć się w odpowiednim działem, dzięki czemu będzie mógł porozmawiać z właściwą osobą dla danej sprawy;

– przekierowanie i przechwytywanie połączeń – wirtualna centrala umożliwia przekierowanie połączeń przychodzących na wskazany numer telefonu;

– nagrywanie rozmów – dzięki rozmowom nagrywanym wszelkie ustalenia zostają zarchiwizowane co zapewnia bezpieczeństwo zarówno klientom, jak i obsługującym ich pracownikom. Nagrania mogą również zostać później wykorzystane do celów szkoleniowych, czy wychwytywania ewentualnych błędów w komunikacji z klientem;

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMigranci opuszczają Białoruś. Przedstawiciel białoruskiego MSW o „lotach ewakuacyjnych”
Następny artykułPowiatowy Kiermasz Bożonarodzeniowy odbędzie się w Mszanie Dolnej ! Czekamy na zgłoszenia wystawców!