A A+ A++

W co zapakować przesyłkę z ubraniami?

Ubrania zmieszczą się zarówno w kopercie, jak i w kartonie. Wybór odpowiedniego opakowania zależy przede wszystkim od ich ilości i gabarytów. Cienką bluzkę można z powodzeniem umieścić w woreczku foliowym, a następnie w papierowej kopercie. Jeśli chodzi o wysyłkę zimowych kurtek lub grubych swetrów, lepszym wyborem będzie karton.

Jeśli wybierasz wysyłkę w kopercie, możesz zdecydować się również na model pokryty od środka folią LDPE. Materiał ten chroni ubrania przed zawilgoceniem. Dzięki niemu można zabezpieczyć odzież przed zniszczeniami pod wpływem działania deszczu, a także substancji rozlanych przypadkowo i innych czynników w trakcie transportu.

Specjalne koperty do wysyłki ubrań można znaleźć również w ofercie firm kurierskich. Jeśli regularnie nadajesz takie przesyłki i zależy Ci na usprawnieniu działania, warto zaopatrzyć się w tego typu opakowania – przyspieszą one pakowanie rzeczy do wysyłki. To tylko jeden ze sposobów na ułatwienie procesów wysyłkowych. Poznaj inne funkcjonalności oferowane przez platformy wysyłkowe, np. na

Czym dodatkowo zabezpieczyć ubrania w trakcie wysyłki?

Aby odzież nie została zniszczona w trakcie wysyłki, warto umieścić ją w kartonie, który odpowiada jej rzeczywistym rozmiarom. Jeśli opakowanie jest zbyt duże, można wypełnić je specjalnymi piankami, folią bąbelkową lub ścinkami kartonów. Taka praktyka jest wykorzystywana przede wszystkim w przypadku cięższych i delikatniejszych przedmiotów niż ubrania, ale sprawdza się także przy wysyłce tekstyliów. Zapobiega bowiem przemieszczaniu się odzieży w kartonie, co mogłoby spowodować jej pogniecenie.

Ubrania warto umieścić również w plastikowych workach, nawet jeśli paczka została zabezpieczona folią od zewnątrz. Najczęściej odzież wysyła się w fabrycznych opakowaniach, w których jest ona przechowywana na magazynach. Osoby prywatne sprzedające ubrania mogą użyć w tym celu zwykłych reklamówek foliowych zabezpieczonych taśmą klejącą.

Czy opakowania reklamowe mają sens?

Właściciele sklepów internetowych z odzieżą często pakują swoje produkty w opakowania stworzone na indywidualne zamówienie. Mogą to być zarówno koperty, jak i duże pudełka. Najczęściej są one utrzymane w barwach charakterystycznych dla danej marki. Niekiedy firmy stosują także reklamowe taśmy klejące, którymi zabezpieczają zadrukowane pudełka. To dobre rozwiązanie w przypadku większych sklepów z odzieżą, chcących rozpromować swoją markę. Ubrania zapakowane w takie pudełka są bez problemu przyjmowane przez firmy kurierskie. Ich charakterystyczny wygląd sprawia, że adresat nie musi otwierać opakowania, by wiedzieć, skąd pochodzi dana przesyłka.

Jeśli korzystasz z pudełek reklamowych, zadbaj o to, by pozwalały na łatwe otwieranie. Dobrze sprawdzają się modele fasonowe, które nie wymagają rozrywania i rozcinania taśmy, a jednocześnie utrzymują swoją formę.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułProblem ze zbożem może odbić się PiS-owi czkawką. “Poważny kłopot”
Następny artykułГейні – Ломаченко: букмекери визначили фаворита бою за звання абсолютного чемпіона світу