A A+ A++

Podziel się na Facebooku

Tweet (Ćwierkaj) na Twitterze

Firma Rossmann przygotowała dla przedszkoli w Polsce atrakcyjną akcję „Czyściochowe Przedszkole”. Jej celem jest nauka jak myć ręce, dbać o zęby czy korzystać z toalety. Będzie też konkurs plastyczny, w ramach którego najbardziej aktywne przedszkola otrzymają od Rossmanna karty podarunkowe na zakup mydła i artykułów higienicznych. Łączna pula nagród to 200 tys. zł.

Program „Czyściochowe Przedszkole” to akcja stworzona przez firmę Rossmann w ramach programu Rossnę! Junior. Firma chce poprzez takie działania pomóc edukować najmłodszych w zakresie higieny osobistej.

O przygotowanie gotowych, ciekawych scenariuszy zajęć, zgodnych z podstawą programową, poproszono doświadczonych psychologów i metodyków. Ich prace poprzedzono pogłębionymi wywiadami z pracownikami przedszkoli, żeby dowiedzieć się, jakiego typu materiały byłyby dla nich pomocne.

W ten sposób powstało 6 scenariuszy zajęć poświęconych różnym zagadnieniom higieny (m. in. czystość rąk, korzystanie z toalety, ochrona skóry czy mycie zębów). Każdy podzielony został na cztery bloki, by umożliwić wychowawcom ich swobodne dzielenie czy łączenie w zależności od potrzeb. Rodzice otrzymają natomiast  materiały uzupełniające do pracy w domu, żeby mogli usystematyzować wiedzę dzieci zdobytą w przedszkolu.

Scenariusze zajęć oraz dodatki dla rodziców są dostępne dla każdego przedszkola działającego na terenie Polski, czyli blisko 21 tysięcy placówek. Żeby je pobrać wystarczy, że wychowawca lub dyrektor przedszkola zarejestrują swoją placówkę na stronie programu www.czysciochowo.pl.

Ponadto Rossmann przygotował pakiety startowe dla przedszkoli i ich podopiecznych. Jeden pakiet składa się z: trzech plansz edukacyjnych (do powieszenia w przedszkolu) oraz dzienniczka higieny i naklejek dla 75 dzieci.

Pakietów jest 9 tys., z czego 4 tysiące trafi do przedszkoli zlokalizowanych najbliżej sklepów Rossmann. Pozostałe otrzyma pierwszych 5 tysięcy placówek, które zarejestrują się na stronie naszego programu. To oznacza, że aż 675 tysięcy maluchów z całej Polski dostanie osobiste dzienniczki, w których będą śledzić swoje postępy w nauce higieny.

Istotnym elementem programu „Czyściochowe Przedszkole” jest też konkurs plastyczny. Co miesiąc – od marca do czerwca 2020 – aż 100 przedszkoli będzie mogło wygrać karty podarunkowe do naszych drogerii o wartości 500 zł. Laureaci będą wybierani w głosowaniu, w którym mogą brać udział tylko Ci rodzice, którzy są uczestnikami programu Rossnę! Junior. Przez cztery miesiące trwania konkursów nawet 400 polskich przedszkoli otrzyma bony o łącznej wartości 200 tys. zł na zakup środków czystości dla swoich placówek.

Program „Czyściochowe Przedszkole”, strona www.czysciochowo.pl, a także specjalne call center do obsługi zgłoszeń ruszy już 10 lutego. Pierwsza edycja akcji potrwa do 30 czerwca 2020.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRed Bull pokazał nowy bolid RB16
Następny artykułByłabym dobrą ministrą