Prowadzisz biznes w internecie lub projektujesz i rozwijasz usługi internetowe? Aby móc to robić sprawnie i skutecznie, zwiększając dochód i tnąc koszty, musisz znać swoich użytkowników jak własną kieszeń. Skąd wiedzieć, kim są, czego pragną i po co do Ciebie przyszli? Pomorski Park Naukowo-Technologiczny zaprasza na webinar, dzięki któremu poznasz ich lepiej, spełnisz ich potrzeby i oczekiwania i wyciśniesz z usługi maksymalny przychód.
Wstęp wolny, wymagana rejestracja.
Czego się dowiesz?
- Jak zbadać, co robią Twoi użytkownicy w Twojej usłudze w sieci?
- Skąd wiedzieć, co jest dla nich największą wartością w Twojej usłudze?
- Jak sprawić, by wykonywali pożądane przez Ciebie działania z sukcesem?
- Jak namierzyć trudności napotykane w usłudze i je usunąć?
- Jak zapewniać wysokie zadowolenie użytkowników w interakcji z Twoją usługą
Podczas webinaru poznasz metody analizy zachowań użytkowników oraz narzędzia, metryki i modele, dzięki którym dokonanie przez Ciebie analizy będzie możliwe. Przećwiczysz stosowanie tych narzędzi na przykładach z życia wziętych.
Dla kogo?
Na webinar zapraszamy mikroprzedsiębiorców, którzy sami utrzymują swój biznes w sieci, projektantów, designerów, specjalistów UX i product managerów. Wszystkich tych, którzy chcą rozwijać usługi mądrze, w oparciu o analizę danych i poprzez inwestowanie pieniędzy i czasu w inicjatywy, które podnoszą wskaźniki efektywności.
Prowadząca:
Marta Steiner – właścicielka Pracowni Everydayrocket.com, której misją jest szerzenie wiedzy i dobrych praktych z dziedzin Product Management i User Experience. Praktyczną wiedzę i doświadczenia zawodowe zdobywała realizując projekty dla znanych marek aktywnie działających w świecie technologii, bankowości, ubezpieczeń, mediów i multimediów. Przez wiele lat związana z Grupą Wirtualna Polska, a następnie z firmami: Blue Media, GetResponse, No Fluff Jobs. Wykładowca Uniwersytetu SWPS, trener Akademii InfoShare i praktyk związany z Politechniką Gdańską.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS