Pomimo tego, że PS5 i XSX/XSS znajdują się w sprzedaży już od 4 lat część wydawców nadal upiera się, by wspierać leciwe już konsole, które debiutowały w 2013 roku. Sprawdźmy, jak wypadło to w Black Ops 6.
Tematem zajęła się redakcja Fuzion Xbox Testing, która sprawdziła jak tytuł działa na Xbox One, XSX, XSS oraz Xbox One X.
Niestety okazuje się, że nawet w Kampanii, w bardzo liniowym i korytarzowym pierwszym etapie Xbox One nie jest w stanie utrzymać 60 fps. Framerate ciągle spada w okolice 45 fps. Dalej jest jeszcze gorzej, bo jak widać w 8 minucie nagrania animacja spada z 60 fps nawet w okolice 35 fps podczas zabawy w multiplayerze.
To wszystko przy bardzo zredukowanej jakości graficznej. Z Call of Duty: Black Ops 6 na PS4 i XOne wyrzucono tak wiele obiektów (często całe drzewa) i efektów wizualnych, że w niektórych scenach i lokacjach tytuł wygląda na konsolach z 2013 roku, jak inna gra. Rynek posiadaczy PS4 i XOne jest jednak wciąż na tyle wielki i aktywny, że wydawca najwyraźniej nie chce go porzucić.
Przy okazji możecie zerknąć poniżej, na framerate z Call of Duty: Black Ops 6 z XSX, XSX oraz Xbox One X. Na XSX można bawić się w trybie 120 fps i wygląda na to, że deweloperzy dobrze zoptymalizowali tutaj kod, bo Black Ops 6 trzyma w multiplayerze zadany poziom animacji, a spadki framerate’u są sporadyczne.
W standardowym module 60 fps możemy natomiast liczyć już na idealnie stabilną animację. W teście Fuzion Xbox praktycznie nie występują “dropy” animacji z tego poziomu na Xbox Series X. Nawet podczas największych zadym w multiplayerze.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS