A A+ A++

rozwiń

JAECOO 7 z silnikiem 1.6 już dostępny. Nawet 45 dilerów w Polsce

JAECOO – podobnie jak OMODA – to młoda marka z chińskiej Grupy Chery. Ten koncern istniejący od 1997 roku sprzedał na świecie już ponad 13 mln samochodów. Po drodze w 2012 stał się również współwłaścicielem brytyjskich klejnotów koronnych – Jaguara i Land Rovera. Teraz ofensywa azjatyckiego biznesu dostaje turbo przyspieszenia w Polsce.

Producent przewiduje, że do końca tego roku sprzeda 3200 aut, by w 2025 roku osiągnąć wynik przeszło 18 tys. egzemplarzy. Tyle w ciągu ośmiu miesięcy br. na polskie drogi wypuścił Mercedes. Jak Chińczycy chcą ścigać się z europejskimi, japońskimi i koreańskimi gigantami? OMODA 5 już cieszy się wzięciem, a teraz na rynku debiutuje zupełnie inny stylistycznie JAECOO 7 z silnikiem benzynowym. Samochody są już dostępne u dilerów w Warszawie, Krakowie, Gliwicach, Poznaniu i Tychach. Sieć sprzedaży OMODA & JAECOO do końca 2024 r. ma urosnąć do 30 punktów (lista na zdjęciu), a na koniec 2025 będzie już 45 ośrodków. Wiemy już, na co mogą liczyć kierowcy…

Jak wygląda JAECOO 7? Co to za samochód?

JAECOO 7 to kanciasty, ale proporcjonalnie wystylizowany samochód. Ma 4,5 m długości, 1,86 m szerokości i 1,68 m wysokości. Rozstaw osi 2,67 m pozwolił wygospodarować przestronną kabinę. Wymiarami chińska nowość wpisuje się w segment kompaktowych SUV-ów. Co oznacza, że w Polsce stawi czoło takim modelom jak m.in. Toyota RAV4, Kia Sportage, Ford Kuga czy Volkswagen Tiguan.