“Sny maszyn” będą pierwszą produkcją zrealizowaną przez spółkę Dukaja, Nolensum. W jej radzie nadzorczej zasiada Tomasz Bagiński, w prace nad grą zaangażowali się także zaprawieni w boju na rynku gamingowym wyjadacze. Reżyserem, odpowiedzialnym także za stronę wizualną gry, jest Maciej Jackiewicz – dyrektor artystyczny i współtwórca licznych animacji i cinematików do gier (“Cyberpunk 2077”, “Wiedźmin”, “Hitman”). Producentem kreatywnym jest Michał Kobylecki, który spędził kilkanaście lat w Platige Image, pracował nad realizacją wspomnianej “Katedry”, a także nad “Miastem ruin” dla Muzeum Powstania Warszawskiego czy “Legendami polskimi” dla Allegro. Kobylecki jest także założycielem funduszu Bellwether Rocks, w którego radzie nadzorczej zasiada Jacek Dukaj. Drugim z założycieli funduszu jest – również zaangażowany w produkcję “Hardware Dreams” – wywodzący się ze świata finansów Kamil Cisło.
– Od strony game designu i technicznej pomagają nam fachowcy z Mataboo i Black Drakkar Games – dodaje Jacek Dukaj.
On sam jest udziałowcem Bellwether Rocks, natomiast fundusz ma udziały w Nolensum.
– Bogactwo światów Dukaja ma skalę, której nie powstydziłyby się budżety hollywoodzkich blockbusterów – mówi Marcin Kobylecki.
– “Hardware Dreams” wyróżnia uniwersalność i skalowalność.
Powieść, na podstawie której tworzymy grę, jest już szeroko rozpoznawalna za sprawą angielskiego tłumaczenia. Jej akcja toczy się w Tokio, a postapokaliptyczna wizja życia w sieci komputerowej z pewnością zyska uwagę odbiorców na całym świecie – dodaje producent. A tak o projekcie opowiada Jacek Dukaj.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS