A A+ A++

Izodom wprowadza zmianę w swoim logo. Rebranding ma służyć takiej identyfikacji wizualnej, by marka Izodom 2000 Polska jednoznacznie kojarzyła się z nowoczesnością, wysoką jakością produktów, najwyższymi standardami obsługi, a także ekologią.

fot. Izodom

Izodom 2000 Polska: marka z wielkimi osiągnięciami zmienia się dla Klientów i Partnerów
Izodom 2000 Polska to marka, która istnieje od 30 lat. Może pochwalić się realizacją 20 tys. domów na świecie, w których dzięki zastosowaniu rozwiązań pasywnych rachunki za ogrzewanie są niższe nawet o 70%, a emisja CO2 do środowiska zredukowana co najmniej o połowę. Dzięki technologii, ściany w nowych budynkach są cieńsze, pojedyncza kondygnacja średniej wielkości domu powstaje w zaledwie 5 dni, a budowa całego budynku zajmuje tylko kilka tygodni. Technologia IZODOM2000 jest na tyle wytrzymała, iż rekomenduje się ją na terenach aktywnych sejsmicznie i zagrożonych huraganami.
Od początku działalności firmy, jej założyciel i wieloletni Prezes Zarządu Andrzej Wójcik zakładał, że dzięki technologii IZODOM2000 inwestorzy będą mogli mieszkać w pięknych, bezpiecznych i komfortowych domach, które będą się wyróżniały najniższymi kosztami utrzymania oraz będą przyjazne dla środowiska naturalnego.

Strategiczna decyzja o zmianie wizerunku, który jest ściśle powiązany ze zmianą logo i stroną internetową, powstała pod wpływem docierających informacji  od Partnerów i Klientów firmy, zarówno z kraju, jak i z zagranicy. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, firma podjęła decyzję o tym, że innowacyjna technologia zasługuje na to, by marka była spójna, bardziej wyrazista i symbolizowała nowoczesność. Izodom myśląc o sukcesie, ma na uwadze powodzenie  w biznesie i szansę na rozwój swoich Parterów. Klienci firmy cenią sobie natomiast kompleksowość usług i indywidualne podejście. Spełnienie takich oczekiwań nie byłoby możliwe gdyby nie lojalni Partnerzy.

Izodom 2000 Polska: nowe logo drogą do celu
Dla Zarządu firmy Izodom 2000 Polska bardzo ważne jest to, by marka wywoływała skojarzenia związane z wysoką jakością produktów, a także najwyższymi standardami obsługi, ekologią i profesjonalizmem.

Nowe logo marki Izodom 2000 Polska wyraża cel, jakim jest dom rozumiany przez wspólnych Klientów. Rebranding to także droga do celu, która pokazuje rozwój marki Izodom 2000 Polska, bazujący na sieci lokalnych partnerów w kraju i zagranicą, dzięki którym firma dostarcza systemy do budowy w pełni nowoczesnych i energooszczędnych domów na lokalny rynek.

klocek

fot. Izodom 2000 Polska

Na nowej stronie internetowej Izodom 2000 Polska znajdują się wydzielone, czytelne strefy dla Architektów, Parterów biznesowych, Deweloperów jak również inwestorów indywidualnych. Niebawem pojawi się również strefa z informacjami o firmie i oferowanej technologii.Nowe logo to znak kojarzący się z siłą i stabilnością, która stanowi solidną podstawę działalności nie tylko Izodom 2000 Polska, ale i Partnerów biznesowych marki.

Wszystkie niezbędne techniczne szczegóły związane z rebrandingiem Partnerów korzystających ze znaków graficznych Izodom 2000 Polska zostaną ustalone na początku 2021 r. Przeprowadzenie kompletnych zmian wizerunkowych przewidziane jest do końca przyszłego roku.

art. sponsorowany

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPolska coraz bliżej pływającego terminalu LNG – podpisano ważną umowę
Następny artykułUmiera coraz więcej mieszkańców woj. lubelskiego. Znacznie mniej nowych małżeństw