A A+ A++

“Oto lato 2023” – pod tym
hasłem Itaka uruchomiła dzisiaj sprzedaż ofert na przyszłe lato.
Na start Itaka umieściła w systemach rezerwacyjnych 600 ofert
hoteli. To około 30 procent produktu, który docelowo znajdzie się
w sprzedaży. Nowe hotele dodawane będą do niego sukcesywnie, już
w najbliższych tygodniach.

Cel – najwyższa półka

– Celujemy jak zawsze wysoko: rosnący
apetyt naszych klientów na wakacyjny luksus sprawia, że w ofercie
dominują hotele z najwyższej półki, wyznaczające nowe standardy,
i inspirujące programy wycieczek objazdowych – zapowiada wiceprezes
Itaki Piotr Henicz.

– Prawie 90 procent hoteli
zakontraktowanych na lato przyszłego roku to obiekty cztero- i
pięciogwiazdkowe. Dominują one w naszych kontraktach opartych na
gwarancjach, co jeszcze pięć lat temu byłoby nie do pomyślenia.
Dzięki takim umowom nasi klienci mogą być pewni, że spędzą czas
w obiektach, które wybrali dla siebie i swoich bliskich – podkreśla.

– Nie ukrywamy też, że sięgamy po
produkty dla klientów zamożniejszych, których nie wystraszy
inflacja – dodaje.

Takim banerem Itaka reklamuje nowy sezon

Itaka

Innym trendem charakteryzującym ofertę
Itaki na przyszłe lato jest dywersyfikacja produktu tak, by łatwo
można było dopasować go do różnych potrzeb klientów. – Chcemy
trafić z nim do konkretnego klienta, o konkretnych zainteresowaniach
i potrzebach. Te potrzeby przez 33 lata działalności nauczyliśmy
się nie tylko rozpoznawać, ale wręcz wyprzedzać – zapewnia
Henicz.

Basen Morza Śródziemnego i okolice

Jednym z kluczowych kierunków w
ofercie Itaki pozostaje Turcja. Biuro podróży będzie wysyłać
samoloty do czterech tamtejszych portów: Antalyi, Bodrum, Izmiru i
Dalamanu. Do tego ostatniego wraca z hotelami w Marmaris i Fethiye.
Do Antalyi touroperator planuje latać aż pięć dni w tygodniu,
dzięki czemu możliwe będą różne długości pobytów (5, 6, 7, 8,
9, 10, 11, 14 nocy). Nowości hotelowe przygotował też w rejonie
Bodrum.

Greckie wakacje z Itaką będzie można
spędzić na Krecie, Zakintos, Rodos, Korfu, Kos, Tasos, Samos,
Lesbos i na półwyspie Chalkidiki. W niedalekich planach organizator
ma także włączenie do sprzedaży Peloponezu, Chios, Santorynu, Mikonos, Paros, Naxos i Riwiery
Ateńskiej.

Hiszpania w lecie będzie przyjmować
gości z Itaki na Fuerteventurze, Teneryfie, Lanzarote, Gran Canarii
i La Palmie. To jeśli chodzi o Wyspy kanaryjskie. A oprócz tego
biuro podróży zaprasza na Ibizę i Majorkę, gdzie klienci mogą
spędzić 3, 4, 7, 14, 10, lub 11 nocy w hotelach popularnych sieci
BG, Barceló i Illusion – czytamy w komunikacie.

Hiszpańskie portfolio touroperatora
dopełniają słynne “costy”, czyli wybrzeża: Brava,
Dorada, Del Sol i De La Luz.

– Modelowa współpraca z naszymi
biurami incomingowymi gwarantuje najwyższy poziom usług w Hiszpanii
– mówi Henicz, mając na myśli dwa biura podróży, jakie Itaka
prowadzi na Wyspach Kanaryjskich i w Hiszpanii kontynentalnej.

“Unikalną ofertą, zdecydowanie
wyróżniającą się na polskim rynku, możemy pochwalić się w
Portugalii. Uroda Madery i wysokiej klasy hotele wiodących sieci
sprawiły, że w ostatnich latach stała się jedną z naszych
kluczowych destynacji. Na słynnym ze spektakularnych plaż
portugalskim wybrzeżu Algarve nasze hotele położone są od
Montegordo przy granicy z Hiszpanią po najbardziej wysuniętą na
zachód miejscowość Lagos” – zapewnia Itaka.

Jak Włochy to Sycylia, Sardynia i
Kalabria. Pamiętając o niesłabnącym zainteresowaniu klientów
wypoczynkiem w Albanii Itaka planuje wyloty praktycznie z każdego
większego portu w Polsce (pobyty: 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 i 14 nocy).
Elastycznie długość pobytu mogą planować też klienci wybierający
wypoczynek w Bułgarii, a przy tym, jak zapewnia organizator, wiele z
jego hoteli w Słonecznym Brzegu i Złotych Piaskach leży w
pierwszej linii brzegowej.

Oferta letnia obejmuje też Gruzję,
która “przyciąga ciekawych świata, łącząc piękno
przyrody, walory czarnomorskich plaż i niezwykle oryginalną
kulturę, bliską sercu Polaków”. Część oferty stanowią
wycieczki objazdowe.

Kolejny z “wielkich”
kierunków to Egipt, reprezentowany przez trzy kurorty: Hurghada,
Marsa Alam i Taba. Z kolei “w Tunezji, przeżywającej renesans
popularności, proponujemy Monastyr i Dżerbę. Miłośnicy
egzotycznych klimatów i pięknych plaż znajdą swoje miejsce na
Sal, czyli Wyspach Zielonego Przylądka” – czytamy.

Wycieczki objazdowe na kilka sposobów

Również wycieczki objazdowe
touroperator chce dopasować jak najlepiej do potrzeb klientów.
Oferuje różne formuły zwiedzania. Pierwsza to „Kameralne
Podróże”, charakteryzujące się tym, że grupy uczestników
liczą nie więcej niż 14 osób. „Tylko dla Ciebie” to z kolei
prywatne wyjazdy organizowane już dla dwóch osób. Są też znane
już podróże spod znaku „No Limits” dla aktywnych, lżejsze
„Wakacje pod palmami” w regionach egzotycznych, które łączą
zwiedzanie z wypoczynkiem, i „City Breaks” – wypady weekendowe
zapewniające oderwanie się od codziennej rutyny.

„Odpowiedzią na powracające
zainteresowanie wycieczkami autokarowymi są trasy po Włoszech,
Francji, Chorwacji, Czechach, a także wyjazdy rodzinne w formule
Klubów Przyjaciół ITAKI i tematyczne wycieczki do Francji. Z
wycieczek samolotowych mamy nasze hity sprzedażowe: objazdówki do
Turcji – także nowe trasy, Malty, Egiptu, czy Islandii. Już
wkrótce: wycieczka na Alaskę, Kameralna Podróż do Arabii
Saudyjskiej, fascynująca podróż przez Laponię, Moja Nicea i Mój
Paryż” – opisuje swoją ofertę touroperator.

Wcześniej kupujesz, znacznie zyskujesz

– Kiedy do wyjazdów na tegoroczne
wakacje zachęcaliśmy w kampanii „Lato 22! Najlepsza inwestycja
pod słońcem”, odwołującej się do gwarancji niezmienności ceny
w wypadku rezerwacji wyjazdów z wyprzedzeniem, część klientów
traktowała to z niedowierzaniem. Pewnie liczyli na spektakularne
last minute – wspomina Henicz. – Jednak to ci, którzy skorzystali
z przedsprzedaży, zyskali najwięcej. Nie tylko mieli najszerszy
wybór najatrakcyjniejszych ofert, ale i zapłacili najmniej. Później
już tylko było drożej, bo ceny nakręcały zewnętrzne czynniki,
jak rosnące koszty paliwa i osłabienie złotego względem dolara i
euro. Jesteśmy pewni, że nasz slogan nie straci na aktualności
także w kolejnym sezonie, lato 2023.

Do 19 października w ramach pakietu
„Zyskaj na wakacje” Itaka oferuje kupującym dodatkowe korzyści
i przywileje: pewność, że cena nie ulegnie zmianie (tzw. gwarancja
niezmienności ceny gratis), że cena zarezerwowanej podróży nie
ulegnie zmianie do dnia wyjazdu (ewentualny wzrost kursów walut,
ko … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTenisowemu skandaliście przeszkadzała… woń marihuany. I to na US Open!
Następny artykułV City Coders Hackathon Płock już 24-25 września 2022 roku