A A+ A++

Wprowadzając w 2019 roku na rynek platformę SeePlaces, skupiliśmy się na intuicyjności procesu rezerwacyjnego, skalowalności architektury i interfejsu oraz różnorodności usług, aby zapewnić komfort użytkowania obu stronom – pisze w komunikacie prasowym Itaka. Stale ulepszamy naszą platformę, posiłkując się opiniami użytkowników – zapewnia biuro podróży.

Poniżej pełna treść komunikatu.

O SeePlaces

SeePlaces to platforma, na której klienci mogą rezerwować wycieczki i aktywności oferowane w miejscach turystycznych bezpośrednio u ich dostawców. Tworzymy przestrzeń do sprzedaży i wymiany informacji, w której biura podróży, przewodnicy i dostawcy usług turystycznych mogą spotkać się z podróżującymi.

Ponieważ specjalizujemy się w kurortach wakacyjnych, nasza platforma pomaga dostawcom usług turystycznych dotrzeć do precyzyjnie określonej grupy odbiorców.

Współpracujemy z operatorami wycieczek, platformami rezerwacyjnymi, agencjami, lotniskami, liniami lotniczymi, oraz blogerami i influencerami. Do sieci naszych afiliantów należą powszechnie rozpoznawalne marki (Itaka, Wakacje.pl, LOT Polish Airlines, Gdańsk Airport, MerlinX, eSky, Cedok, Ecco Holiday, Wakacyjni Piraci), jak i mniejsze, niezależne agencje.

Klienci ufają platformom rezerwacyjnym i chętnie z nich korzystają, zamiast polegać na własnym wyszukiwaniu, co potwierdza rynkowa hegemonia portali rezerwacyjnych w sektorze noclegów. Podobna rewolucja zachodzi obecnie w sektorze wycieczek, a my wychodzimy jej naprzeciw.

Czego oczekuje klient i w jaki sposób nasza platforma spełnia te oczekiwania?

Fokus na doświadczenia

W ostatnich latach w siłę rośnie tzw. turystyka doświadczeń. W dobie powszechności podróży uczestnicy wyjazdów szukają niepowtarzalnych doznań, którymi mogą podzielić się ze światem. Również miłośnicy kurortowych wakacji chcą przeżywać na miejscu przygody i odkrywać na miejscu prawdziwe „perełki”. Zmieniają się oczekiwania turystów wobec wycieczek – ich formy, prezentacji i sposobu sprzedaży. Nasza platforma na nie reaguje i pozwala podróżującym doświadczać danego miejsca zanim jeszcze dotrą na miejsce.

Łatwy dostęp do wycieczek i rezerwacja online

Wymuszona przez pandemię digitalizacja szybko stała się standardem. Klienci przyzwyczaili się, że mogą łatwo rezerwować i załatwiać sprawy związane z wyjazdami turystycznymi online i teraz oczekują takiej możliwości od dostawców wycieczek i aktywności. Im krótszy i bardziej intuicyjny jest proces zakupowy, tym większa szansa, że klient go sfinalizuje. Jednocześnie podróżujemy częściej, ale wybieramy krótsze wyjazdy, a dzięki bezproblemowej rezerwacji online możemy w pełni wykorzystać ograniczony czas na miejscu.

Niezależność

Pandemia umocniła tendencje od dawna widoczne w branży turystycznej. Podróżującym coraz bardziej zależy na niezależności i dostępie do intuicyjnych rozwiązań webowych i mobilnych oraz wielokanałowej obsłudze. Jest to szczególnie widoczne wśród reprezentantów generacji Z. Młodsi turyści są świadomi, co chcą zobaczyć i zrobić i chcą mieć autonomię w kwestii organizacji własnego czasu, co umożliwia im nasza platforma.

Korzyści dla klientów

Z poziomu naszej platformy klienci mogą:

• rezerwować wycieczki z wyprzedzeniem w kilku prostych krokach, otrzymując niezwłocznie potwierdzenie rezerwacji

• pozyskać szczegółowe informacje na temat wycieczek

• zarządzać swoimi rezerwacjami z poziomu intuicyjnej platformy

Zyskują w ten sposób maksymalną niezależność, mogąc w każdej chwili zmienić lub odwołać rezerwację.

Nasza platforma zapewnia klientom kompletny przegląd dostępnych na miejscu produktów opatrzonych wszystkimi niezbędnymi informacjami w języku użytkownika. Dzięki temu mogą zaplanować całą wycieczkę jeszcze przed przyjazdem na miejsce, oszczędzając czas, który można wykorzystać na zwiedzanie. Wkrótce na SeePlaces pojawią się opinie, dzięki którym klienci będą mogli uzyskać dodatkowe informacji o wycieczkach, pochodzące od turystów, którzy już z wycieczki korzystali.

Średnia ocen na podstawie ankiet wysyłanych do klientów:

Itaka

Intuicyjny interfejs ułatwia rezerwację, a szeroki przekrój filtrów i kategorii pozwala klientom szybko dotrzeć do atrakcji zgodnych z ich preferencjami i zainteresowaniami. Dzięki rezerwacjom z wyprzedzeniem klienci mają pewność, że pojadą na wymarzoną wycieczkę, szczególnie jeżeli kierunek jest popularny wśród turystów. Dodatkowo, rezerwując wcześniej, klienci mogą liczyć na atrakcyjne zniżki.

Korzyści dla oferujących wycieczki i aktywności

Dostawcy usług turystycznych mogą w atrakcyjny i przystępny sposób zaprezentować swoje produkty na naszej platformie, dostarczając potencjalnym klientom wszystkie niezbędne informacje przed wyjazdem. Utrzymują dzięki temu przewagę nad konkurencją, zyskując łatwy dostęp do potencjalnych klientów (kilka … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZawodniczki Ziemi Brzeskiej w czołówce wyścigu kolarskiego „Kryterium Asów”
Następny artykułSamowolka Karolczuka