It Takes Two nie otrzymało wielkiej kampanii marketingowej (zobaczyliśmy dosłownie jeden zwiastun), ale najwidoczniej szykuje się gra dla szerokiego grona odbiorców. Taki wniosek możemy wysunąć czytając najnowszy wywiad z Josefem Faresem, który podczas rozmowy z Game Informerem wspomniało ciekawym zakładzie:
„To kolejna rzecz, którą mogę Wam zagwarantować w przypadku It Takes Two: to niemożliwe, i zacytujcie mnie w tej kwestii, aby znudzić się tą grą. Możesz umieścić to jako nagłówek. Mogę dosłownie dać 1000 dolców każdemu, kto powie: „Och, jestem teraz zmęczony tą grą, bo już mnie nie zaskakuje”. Tysiąc dolców! Gwarantuję. Dam je każdemu, kto się zmęczy. Ale muszą być uczciwi”.
Josef Fares jest najwidoczniej bardzo pewny swego, ale czy faktycznie It Takes Two może zapewnić aż tak wysoką jakość, by nie nudzić graczy przez całą opowieść? Przekonamy się już wkrótce. Jak wiadomo deweloperzy potwierdzili dzisiaj zakończenie prac nad pozycją.
It Takes Two trafi na rynek w marcu, więc sympatycy kooperacji powinni szykować się na przygodę. Warto przypomnieć, że ostatnia pozycja studia Hazelight zadebiutowała w 2018 roku i zebrała oceny na poziomie 78-79%.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS