A A+ A++

Wzrost kosztów życia nie przełożył się na spadek popularności usług cyfrowych, a za niektóre z nich konsumenci są skłonni zapłacić więcej. “Jedynie 16 proc. respondentów (…) zadeklarowało, że ograniczyło wydatki na internet szerokopasmowy, łączność mobilną lub usługi streamingowe” – wynika z badania “Decoding the digital home” firmy EY.

Dodano, że pomimo “wzmożonego zaniepokojenia części gospodarstw domowych rosnącymi cenami”, konsumenci coraz częściej stawiają na jakość, a nie koszt usługi. “Czynnik ten zyskał na wadze zwłaszcza w odniesieniu do produktów dostawców usług szerokopasmowych (51 proc. wobec 41 proc. w ubiegłym roku) i inteligentnego domu (40 proc. w porównaniu do 34 proc. w edycji 2022)” – wskazano. Według raportu na wysoki wynik z tym obszarze wpłynął rosnący entuzjazm konsumentów dotyczący ofert szerokopasmowego dostępu do internetu w wariancie premium.

“Co ciekawe, konsumenci są coraz bardziej skłonni zapłacić więcej za dobrą obsługę klienta (36 proc., co przekłada się na wzrost o 6 p.p. rok do roku) i niezawodność internetu (35 proc.) … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDariusz Żuraw nowym trenerem piłkarzy Wisły Płock
Następny artykułCo za słowa rywalki o Idze Świątek. Sabalenka nie będzie zadowolona