A A+ A++

Grizzly_y

Malepszak to najlepszy specjalista od infrastruktury kolejowej w Polsce. Lepiej żeby poprawił błędy w projektach, niż żeby znowu doszło do takiej inwestycji jak na szlaku Warszawa – Poznań , gdzie utopiono setki milionów zł, a poza przepaleniem gigantycznej kasy efekt dla pasażera jest zerowy.

już oceniałe(a)ś

kocimir

Czyli, gdyby dwa lata temu Warszawa nie szukała wymówek, tylko gruntownie ucywilizowała Al. Jerozolimskie, moglibyśmy się cieszyć porządnymi alejami przez co najmniej dekadę do czasu prac na linii średnicowej.

już oceniałe(a)ś

argo_dwipangga

Co będzie wcześniej: polski atom czy nowa linia średnicowa?

już oceniałe(a)ś

nicky-mouse

#niedasię

już oceniałe(a)ś

Kuba_79

Oczywiście to fatalnie, że linia średnicowa i Dworzec Wschodni będą remontowane za tyle lat. Ale bardzo dobrze, że będzie to zrobione z sensem, a nie zostaną zmarnowane wielkie pieniądze i szanse na dobre działanie kolei, jak było za rządów PiS.

Pytanie, co można zrobić w międzyczasie, żeby najbliższe 5-10 lat nie upłynęło na bezsensownym czekaniu. Przychodzi mi do głowy remont innych ulic w centrum, co było odkładane na po zakończeniu remontu linii średnicowej. Taka np. ul. Grójecka woła o pomstę do nieba. Ul. Marszałkowska też miała być zwężana i obsadzona drzewami już dawno.

Mamy do wyboru zrobić to w ciągu najbliższych 6 lat, przed rozpoczęciem remontu linii średnicowej (jeśli on jeszcze się nie odwlecze, bo jest prawdopodobne) albo w okolicach 2040 roku, czyli za prawie jedno pokolenie. Co wybieramy…?

już oceniałe(a)ś

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułEuropejski festyn w Elblągu. Jesteśmy w UE już 20 lat
Następny artykułMłodzicy UKS REGIS zakończyli sezon w Półfinałach Mistrzostw Polski – zajęli miejsce 9-16 w Polsce