A A+ A++

Podczas inwentaryzacji wypełniane są ankiety dotyczące rodzaju źródła ogrzewania budynku, informacje o ilości, rodzaju, kolorze, pojemności pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych oraz zbiornikach bezodpływowych (szambach) lub przydomowych oczyszczalni ścieków znajdujących się na nieruchomościach niepodłączonych do sieci kanalizacji sanitarnej.

 

Celem akcji jest przede wszystkim dokładne rozpoznanie jakimi rodzajami kotłów ogrzewają swoje mieszkania nasi mieszkańcy, jaki jest ich stan i jaka jest skala ogrzewania kotłami niespełniających współczesnych wymagań. Zebrane informacje pozwolą nam zaplanować przyszłe działania gminy ukierunkowane na wymianę istniejących instalacji i urządzeń grzewczych.

 

Inwentaryzację przeprowadzają pracownicy Wydziału Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Opocznie oraz funkcjonariusze Straży Miejskiej.

 

Mieszkańcy poszczególnych miejscowości i ulic na bieżąco są informowani o terminach przeprowadzania kontroli.

W dniach 10 – 12 marca 2020 roku zostanie dokonana inwentaryzacja ulic w następującej kolejności:

•    10 marca – ul. Św. Bartłomieja, ul. J. Piłsudskiego, ul. Ks. Wł. Gąsiorowskiego, ul. R. Dmowskiego, ul. Św. Jana, ul. Św. Jadwigi
•    11 marca – ul. Skrzetuskiego, ul. Św. Łukasza, ul. Św. Marka, ul. Św. M. Kolbe, ul. Stodolna
•    12 marca – ul. Św. Mateusza, ul. Św. Wojciecha, ul. Św. Piotra, ul. Św. Stanisława, ul. Gen. S. Grota – Roweckiego, ul. Gen. W. Sikorskiego, ul. Ks. J. Popiełuszki

 

W dniach 17 – 31  marca 2020 roku zostanie dokonana inwentaryzacja ulic w następującej kolejności:

  • 17 marca – ul. Staromiejska od nr 3 – 30 A
  • 18 marca – ul. Staromiejska od nr 31 – 81
  • 24 marca – ul. Staromiejska od nr 82 – 143
  • 25 marca – ul. Moniuszki, ul. Targowa, ul. Garncarska
  • 31 marca – ul. Drzymały, ul. Batorego, ul. Krótka

W dniach 1 kwietnia – 8 kwietnia 2020 roku zostanie dokonana inwentaryzacja ulic w następującej kolejności:

  • 1 kwietnia – ul. Kołomurna, ul. Piwna, ul. Szewska, ul. Piaseczna, ul. Kościelna, Pl. Kościuszki, Al. Sportowa
  • 7 kwietnia – ul. Kwiatowa, ul. Narcyzowa, ul. Libiszewska
  • 8 kwietnia – ul. Daleka, ul. Graniczna, ul. Krokusowa, ul. Liliowa, ul. Różana

 

Inwentaryzacja będzie dotyczyła sprawdzenia kotłów do ogrzewania domów, termomodernizacji budynków, pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych oraz podłączenia do sieci kanalizacyjnej.

W celu sprawnie przeprowadzonej inwentaryzacji prosimy o przygotowanie następujących informacji:

–  imię i nazwisko właściciela/użytkownika nieruchomości;

– ilość, pojemność i kolor pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych;

– rodzaj kotła i opału;

– klasa kotła, moc urządzenia grzewczego w KW;

– ilość zużytego opału w sezonie grzewczym;

– grubość ocieplenia (dachu, stropodachu, stropu nad piwnicą, ścian zewnętrznych budynku);

– powierzchni użytkowej i grzewczej budynku w m2;

– szacunkowy rok budowy domu.

Podczas inwentaryzacji wykonane zostaną zdjęcia frontu nieruchomości z nr posesji oraz zdjęcie kotła w kotłowni lub piwnicy.

 

Dziękujemy mieszkańcom za dotychczasową współpracę podczas wykonywanych czynności służbowych.

 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPowiat Łańcucki w Grupie Wymiany Doświadczeń
Następny artykułMistrzowie parkowania