Rafał Brzoska, prezes i jeden z głównych akcjonariuszy
InPostu, ogłosił współpracę spółki z Atletico Madryt. To kolejny klub piłkarski, z którym wiąże się największy w Europie operator paczkomatów. Po Anglii
przyszedł czas na Hiszpanię, gdzie firma dynamicznie się rozwija.
Umowa obowiązująca od sezonu 2024/2025 przewiduje, że InPost będzie miał swoje
paczkomaty na stadionie Civitas Metropolitano, a także innych lokalizacjach
klubowych w Alcalá de Henares i Majadahonda. Reklamy marki będą emitowane
podczas meczów zarówno na bandach LED wokół boiska, jak i poza nim podczas
rozgrywek LaLiga. Do tego InPost zagospodaruje własną strefę kibica poza
stadionem. Oczywiście firma stanie się też oficjalnym dostawcą w sklepie
internetowym klubu.
Kibice będą mogli odbierać swoje zakupy, w tym koszulki na
nowy sezon, korzystając z sieci Punto Pack i Lockers firmy InPost. Kibice będą
mogli również dokonywać zwrotów za pośrednictwem InPostu lub korzystać ze
specjalnych promocji, aby spotkać swoich ulubionych graczy i uczestniczyć w
ekskluzywnych wydarzeniach klubu – poinformowało Atletico Madryt na oficjalnej
stronie klubu.
“Od sezonu 2024-2025 będziemy wspierać czołowy klub
LaLiga, a zarazem symbol hiszpańskiej piłki nożnej – drużynę, której historia
sięga ponad wieku!” – napisał na platformie X Rafał Brzoska, założyciel,
prezes i jeden z akcjonariuszy InPostu, notowanego na giełdzie w Amsterdamie.
Wyceniany obecnie na 7,5 mld euro InPost zaczyna więc
kolejną współpracę z klubem piłkarskim z topowej europejskiej ligi. Pod koniec
ubiegłego roku firma została prtnerem Newcastle United, grającego w Premier
League. Atletico Madryt w ostatnim sezonie zajął 4. miejsce w hiszpańskiej najwyższej
klasie rozgrywkowej, za Realem Madryt, FC Barceloną i Gironą.
„Wierzę, że ta współpraca z Atlético Madryt jeszcze bardziej
wzmocni lokalną świadomość marki InPost w Hiszpanii i kolejne miliony
hiszpańskich fanów piłki nożnej zakochają się w dostawach InPost” – napisał Brzoska
na platformie X, podając również, że Hiszpania jest jednym z najszybciej
rozwijających się rynków Grupy InPost. Tylko w pierwszym kwartale 2024 r.
liczba punktów marki wzrosła tam o 87
proc. rok do roku.
„Z przyjemnością witamy InPost w rodzinie Atlético Madryt i
możemy przedstawić naszym fanom przełomową usługę dostawy poza domem. Jeśli
jest coś, co nas charakteryzuje, to bez wątpliwości jest to umiejętność
płynięcia pod prąd, co pozwala nam spełniać nasze marzenia i nadal być drużyną
wojowników. Wierzymy, że InPost jest idealnym partnerem, który będzie nam towarzyszył
w nadchodzących sezonach” – skomentował w imieniu klubu Oscar Mayo, dyrektor operacyjny
Atletico Madryt.
MKu
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS