InPost podnosi ceny, od 1 kwietnia będzie drożej. Więcej trzeba będzie zapłacić za nadanie przesyłki do paczkomatu oraz przyjazd kuriera. Ceny wzrosną zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Sprawdzamy, ile wynoszą podwyżki opłat.
Ceny za Szybkie Nadanie oraz wysłanie paczki przez aplikację InPost Mobile idą w górę. Od 1 kwietnia klienci indywidualni w niektórych przypadkach zapłacą więcej o 1 zł za jedną przesyłkę w ramach usługi paczkomatowej. Poniżej nowe ceny:
- gabaryt “A” (8×38×64 cm) – 12,99 zł,
- gabaryt “B” (19×38 ×64 cm) – 13,99 zł,
- gabaryt “C” (41×38×64 cm) – 15,49 zł.
“Wprowadzamy zmiany w cennikach usług InPost Kurier oraz InPost
Paczkomaty 24/7. Podyktowane są one szeregiem inwestycji, jakich
dokonaliśmy w 2020 roku, takich jak intensywny rozwój sieci
paczkomatowej czy otwarcie drugiej Sortowni Centralnej, a także
zaistnieniem istotnych czynników zewnętrznych, które wygenerowały
wymierny wzrost kosztów operacyjnych po naszej stronie. Czynniki te to
m.in.: inflacja, rosnące ceny energii elektrycznej, wzrost płacy
minimalnej czy pandemia COVID-19” – czytamy w komunikacie prasowym firmy InPost.
InPost zapowiada koniec nadawania przesyłek bezpośrednio w paczkomatach
InPost zamierza wyłączyć opcję nadawania przesyłek bezpośrednio w paczkomatach. Firma kurierska wprowadziła usługę umożliwiającą dokonanie formalności z poziomu aplikacji mobilnej.
InPost podnosi również ceny za przyjazd kuriera dla klientów indywidualnych. W tym wypadku opłata uzależniona jest od liczby nadawanych paczek:
- 1 przesyłka – 6,15 zł,
- 2 przesyłki – 5,54 zł,
- 3 przesyłki – 4,92 zł,
- 4 przesyłki – 4,31 zł.
Jeżeli klient wysyła więcej niż 4 przesyłki, to nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z nadaniem za pośrednictwem kuriera.
“Usługa nadania Przesyłki Paczkomatowej poprzez kuriera jest wkalkulowana w cenę, jeżeli Nadawca jednorazowo zleci nadanie 5 (pięciu) i więcej Przesyłek Paczkomatowych, przy czym Przesyłki Paczkomatowe nadawane na podstawie aktualnego Regulaminu świadczenia usługi Paczkomaty 24/7 sumują się z Przesyłkami kurierskimi i Elementami Przesyłek towarowych nadawanymi na podstawie aktualnego Regulaminu świadczenia usług pocztowych i przewozowych przez lnPost Sp. z o.o.” – czytamy w nowym cenniku usług InPost Paczkomaty 24/7 obowiązującym od początku kwietnia.
Drożej także dla klientów biznesowych
Podwyżka ceny za usługi firmy InPost dotyczy także klientów biznesowych. Według nowego cennika, który wejdzie w życie od 1 kwietnia, klienci biznesowi zapłacą więcej za:
- przesyłki InPost Paczkomaty 24/7 dla Klientów Biznesowych,
- przesyłki InPost Kurier dla Klientów Biznesowych,
- usługi Paczka Niestandardowa dla przesyłek InPost Kurier dla Klientów Biznesowych,
- opłaty za weryfikację wagi i wymiarów dla przesyłek InPost Kurier dla Klientów Biznesowych.
Wśród zmian, które wejdą w życie, znajduje się m.in. podwyżka ceny za wysłanie przesyłki o gabrycie “A”, opłata wzrośnie z 8,99 zł do 9,44 zł, natomiast dla gabarytu “B” z 10,19 zł do 10,70 zł. Z kolei klienci biznesowi zapłacą o 0,65 zł więcej za nadanie paczki o gabarycie “C”.
DF
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS