A A+ A++
fot. Andrzej Hulimka / Shutterstock

InPost podnosi ceny, od 1 kwietnia będzie drożej. Więcej trzeba będzie zapłacić za nadanie przesyłki do paczkomatu oraz przyjazd kuriera. Ceny wzrosną zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Sprawdzamy, ile wynoszą podwyżki opłat.

Ceny za Szybkie Nadanie oraz wysłanie paczki przez aplikację InPost Mobile idą w górę. Od 1 kwietnia klienci indywidualni w niektórych przypadkach zapłacą więcej o 1 zł za jedną przesyłkę w ramach usługi paczkomatowej. Poniżej nowe ceny:

  • gabaryt “A” (8×38×64 cm) – 12,99 zł,
  • gabaryt “B” (19×38 ×64 cm) – 13,99 zł,
  • gabaryt “C” (41×38×64 cm) – 15,49 zł.

“Wprowadzamy zmiany w cennikach usług InPost Kurier oraz InPost
Paczkomaty 24/7. Podyktowane są one szeregiem inwestycji, jakich
dokonaliśmy w 2020 roku, takich jak intensywny rozwój sieci
paczkomatowej czy otwarcie drugiej Sortowni Centralnej, a także
zaistnieniem istotnych czynników zewnętrznych, które wygenerowały
wymierny wzrost kosztów operacyjnych po naszej stronie. Czynniki te to
m.in.: inflacja, rosnące ceny energii elektrycznej, wzrost płacy
minimalnej
czy pandemia COVID-19” – czytamy w komunikacie prasowym firmy InPost.

InPost zapowiada koniec nadawania przesyłek bezpośrednio w paczkomatach

InPost zamierza wyłączyć opcję nadawania przesyłek bezpośrednio w paczkomatach. Firma kurierska wprowadziła usługę umożliwiającą dokonanie formalności z poziomu aplikacji mobilnej.

InPost podnosi również ceny za przyjazd kuriera dla klientów indywidualnych. W tym wypadku opłata uzależniona jest od liczby nadawanych paczek:

  • 1 przesyłka – 6,15 zł,
  • 2 przesyłki – 5,54 zł,
  • 3 przesyłki – 4,92 zł,
  • 4 przesyłki – 4,31 zł.

Jeżeli klient wysyła więcej niż 4 przesyłki, to nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z nadaniem za pośrednictwem kuriera.

“Usługa nadania Przesyłki Paczkomatowej poprzez kuriera jest wkalkulowana w cenę, jeżeli Nadawca jednorazowo zleci nadanie 5 (pięciu) i więcej Przesyłek Paczkomatowych, przy czym Przesyłki Paczkomatowe nadawane na podstawie aktualnego Regulaminu świadczenia usługi Paczkomaty 24/7 sumują się z Przesyłkami kurierskimi i Elementami Przesyłek towarowych nadawanymi na podstawie aktualnego Regulaminu świadczenia usług pocztowych i przewozowych przez lnPost Sp. z o.o.” – czytamy w nowym cenniku usług InPost Paczkomaty 24/7 obowiązującym od początku kwietnia. 

Drożej także dla klientów biznesowych

Podwyżka ceny za usługi firmy InPost dotyczy także klientów biznesowych. Według nowego cennika, który wejdzie w życie od 1 kwietnia, klienci biznesowi zapłacą więcej za:

  • przesyłki InPost Paczkomaty 24/7 dla Klientów Biznesowych,
  • przesyłki InPost Kurier dla Klientów Biznesowych,
  • usługi Paczka Niestandardowa dla przesyłek InPost Kurier dla Klientów Biznesowych,
  • opłaty za weryfikację wagi i wymiarów dla przesyłek InPost Kurier dla Klientów Biznesowych.

Wśród zmian, które wejdą w życie, znajduje się m.in. podwyżka ceny za wysłanie przesyłki o gabrycie “A”, opłata wzrośnie z 8,99 zł do 9,44 zł, natomiast dla gabarytu “B” z 10,19 zł do 10,70 zł. Z kolei klienci biznesowi zapłacą o 0,65 zł więcej za nadanie paczki o gabarycie “C”.

DF

Źródło:
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułElektrownia jądrowa w Polsce. Kurtyka mówi o technologii i lokalizacji
Następny artykułTwitter – miejsce do szerzenia swoich poglądów czy wylęgarnia fake newsów? [wywiad]