Grupa InPost, lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie, wprowadza nową, dużą wygodniejszą dla użytkownika wersję aplikacji InPost Mobile. Ma ona wiele usprawnień, na które czekali jej użytkownicy – zmiany jeszcze bardziej ułatwią korzystanie ze wszystkich jej funkcjonalności. Przede wszystkim jednak nowa odsłona aplikacji wprowadza długo oczekiwany program lojalnościowy, w którym przez zbieranie InCoinów – punktów przyznawanych za odebrane paczki i inne aktywności związane z usługami marki – będzie można zdobyć atrakcyjne nagrody i niespodzianki oraz brać udział w loteriach i spersonalizowanych wyzwaniach.
Wirtualną walutę można gromadzić korzystając z różnych usług InPost – takich, jak odbiór i nadawanie paczek, płatności z InPost Pay czy zakupy z InPost Fresh. Zebrane punkty, ważne przez 2 lata, można wymieniać na zniżki, udział w loteriach oraz vouchery do partnerów – takich, jak Answear, G2A, Tutlo, eSky, 99Rent, SimplyBuy, KIANO, Motus, Storytel, Wyjątkowy Prezent. Wraz z nowymi funkcjonalnościami aplikacja została wyposażona w nowy ekran główny, nawigację, a także elementy związane z promocją dodatkowych usług marki, jak InPost Pay.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS