POWIATOWY RZECZNIK KONSUMENTÓW
adres: 26-300 Opoczno, ul. Kwiatowa 1a
tel. (44) 741 – 49 – 17
e-mail: [email protected]
Powiatowy Rzecznik Konsumentów przyjmuje:
wtorek: 730– 1430
czwartek: 730– 1430
Wymagane dokumenty:
- wniosek do Powiatowego Rzecznika Konsumentów ( formularz poniżej )
- kopia dowodu zakupu towaru lub usługi,
- kopia karty gwarancyjnej/umowy
- kopia pism i dotychczasowa korespondencja z przedsiębiorcą.
Zadania Powiatowego Rzecznika Konsumentów:
1) zapewnienie konsumentom bezpłatnego poradnictwa i informacji prawnej w zakresie ochrony ich interesów,
2) występowanie z roszczeniami dotyczącymi nieuczciwej konkurencji,
3) składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony praw konsumentów,
4) współdziałanie z właściwymi delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi,
5) realizacja innych zadań wynikających z obowiązujących przepisów prawnych.
W pilnych sprawach konsumenckich można kontaktować się z:
- Infolinia Konsumencka
( 801 440 220
( 222 66 76 76
poniedziałek – piątek
godz. 8:00 – 18:00
* [email protected]
- Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Łodzi
(42 636 03 57
ul. Gdańska 38
90-730 Łódź
: www. wiih.lodz.pl
- Nieodpłatna porada prawna
:: www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS