A A+ A++

W związku z występowaniem ryzyka zakażenia wirusem SARS-CoV-2 oraz w trosce o wspólne bezpieczeństwo zdrowotne Zarząd Puckiej Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. wprowadza następujące zasady obsługi klientów Spółki:
1) Biura Obsługi Klienta Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej, Zakładu Energetyki Cieplnej, Zakładu Wodociągów i Kanalizacji pozostają tymczasowo wyłączone z bezpośredniej obsługi klientów.
2) W sprawach należących do właściwości Biura Obsługi Klienta Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej rekomendowany jest kontakt telefoniczny (58) 673 04 14 lub kontakt drogą elektroniczną na adres e-mail [email protected].
3) W sprawach należących do właściwości Biura Obsługi Klienta Zakładu Energetyki Cieplnej rekomendowany jest kontakt telefoniczny (58) 673 21 27 lub kontakt drogą elektroniczną na adres e-mail [email protected].
4) W sprawach należących do właściwości Biura Obsługi Klienta Zakładu Wodociągów i Kanalizacji rekomendowany jest kontakt telefoniczny (58) 673 04 24 lub kontakt drogą elektroniczną na adres e-mail [email protected] lub [email protected]
5) PSZOK jest dostępny wyłącznie dla klientów Spółki oraz mieszkańców Miasta Pucka. Osoby te zobowiązane są do noszenia na terenie PSZOK własnych maseczek ochronnych zasłaniających nos i usta oraz rękawiczek ochronnych. Zabrania się samowolnego opuszczania pojazdów i poruszania po terenie zakładu. Opuszczenie pojazdu wraz z poruszaniem się możliwe będzie jedynie po wskazaniu takiej możliwości przez pracownika Spółki. Na PSZOK nie są przyjmowane odpady medyczne oraz odpady służące do higieny i ochrony osobistej. W sprawach dotyczących PSZOK, informacji udziela Kierownik Zakładu Usług Komunalnych pod numerem telefonicznym (58) 673 04 21; e-mail: [email protected]
6) Wszelkie dokumenty i wnioski kierowane do Spółki należy składać wyłącznie w Biurze Obsługi Klienta na parterze budynku w Błądzikowie przy ulicy Puckiej 24. Dokumenty nie będą przyjmowane w innych miejscach.
7) Przed wejściem do Biura Obsługi Klienta każda osoba powinna dokonać dezynfekcji dłoni z wykorzystaniem aplikatora znajdującego się na ścianie za drzwiami wejściowymi do budynku. W BOK obsługa odbywa się z zachowaniem odpowiedniej odległości (przynajmniej 1,5 metra) od pracownika Spółki oraz klienta obowiązuje nakaz noszenia maseczki ochronnej.
8) Zalecamy ograniczenie osobistych wizyt w BOK Spółki do spraw niezbędnych i niecierpiących zwłoki. Czas pobytu w BOK należy ograniczyć do niezbędnego minimum.
9) O sposobie załatwienia sprawy, w tym o ewentualnym odbiorze przygotowanych przez Spółkę dokumentów, należy dowiadywać się drogę telefoniczną lub mailową pod numerem (58) 673 04 00 oraz/lub e-mailem [email protected]
10) Wejście na teren Spółki poza BOK i PSZOK możliwe jest wyłącznie dla pracowników Spółki. O wyłączonych z powszechnego dostępu strefach Spółki informują odpowiednie oznaczenia.
Powyższe zasady obowiązują do odwołania.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułChmura pomaga rozwijać biznes w trudnych czasach
Następny artykułKatowicki Pakiet NGO. Poznaj pięć filarów pakietu