A A+ A++

Czym influencer marketing różni się od celebrity endorsement? Czy w najbliższej przyszłości czeka nas zjawisko deinfluenceningu?

Influencer marketing a celebrity endorsement

Kluczowe w influencer marketingu jest to, czy dana osoba wywiera realny wpływ na odbiorców. Czy jest on większy, czy mniejszy, zależy już od wielu czynników. Oczywiście influencer nie istnieje bez swojej społeczności, osób, które go słuchają, śledzą jego poczynania, podążają za nim. Czym jednak influencer różni się od celebryty czy lidera opinii?

Influencer marketing marki Play

Marka Play współpracuje z influencerami od wielu lat, praktycznie początkując ten trend w Polsce. Jak wyglądał kiedyś i jak obecnie kształtuje się influencer marketing prowadzony przez Play? Co jest najważniejszego we współpracy na linii marka influencer i dlaczego warto od samego początku włączyć twórcę internetowego w kreowanie koncepcji działań?

Posłuchaj co w tej kwestii mają do powiedzenia Olga Gralińska z Play, Wojtek Walczak z agencji Plej i Damian Jemioło z NowegoMarketingu, sprawdź najnowszy odcinek Marketing Przegadany.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUdane ostatki w Świdnicy
Następny artykuł​Cyberpunk: Edgerunners z nagrodą najlepszego anime roku