A A+ A++

– Oczekiwania te stanowią zdecydowane odwrócenie sytuacji z ubiegłego roku, kiedy to 70 proc. (68 proc. w regionie) i 77 proc. na całym świecie przewidywało poprawę sytuacji. Ubiegłoroczny optymizm, napędzany słabnącą globalną pandemią, został w 2022 r. zdławiony przez takie wstrząsy jak inwazja Rosji na Ukrainę, gwałtownie rosnące ceny energii i towarów oraz przyspieszający wzrost płac i cen towarów oraz usług – twierdzą eksperci PwC w swoim najnowszym badaniu CEO Survey.

Mimo negatywnych ocen kondycji światowej gospodarki, wielu polskich prezesów uważa, że i tak ich firmy sobie poradzą – to w sumie pozytywny sygnał. Aż 49 proc. z nich (wobec 46 proc. w regionie) twierdzi, że są “bardzo pewni” wzrostu sprzedaży swojej firmy w ciągu najbliższych 12 miesięcy, w porównaniu do 42 proc. na całym świecie. Ich optymizm w perspektywie trzyletniej – wynosi 49 proc. wobec 50 proc. w Europie Środkowo-Wschodniej i 53 proc. na świecie.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułArcheologia w chmurze punktów. O innowacyjnych technikach badań na spotkaniu w muzeum [ Kultura ]
Następny artykułJastrzębski Węgiel zagra pierwszy ćwierćfinał Ligi Mistrzów [ZAPOWIEDŹ]