A A+ A++

Z artykułu dowiesz się między innymi:

  • W jaki sposób kształtować świadomość klientów?

  • Jak logo wpływa na klientów?

  • Czy naklejki na witryny sklepowe mogą podnieść poziom sprzedaży?

Jak skutecznie wypromować firmę ?

Przykładem działań zmierzających do stałej obecność danego podmiotu gospodarczego w życiu codziennym, jest strategia największych koncernów światowych inwestujących potężne środki finansowe w design oraz rozmieszczenie symboli i barw będących wyróżnikiem danej marki.

Ich podstawowym zadaniem, oprócz funkcji informacyjnej, jest także pozytywne utrwalenie w świadomości klienta określonej szaty graficznej lub logo producenta bądź usługodawcy.

Nietrudno dojść do konkluzji, że trwałe opakowanie z odpowiednim oznaczeniem będzie idealnym nośnikiem treści identyfikujących markę, a służąc konsumentowi, zapewni stały kontakt wizualny z symboliką firmy umieszczoną na wierzchu opakowania. W podobnym kontekście można potraktować oznaczenia samych produktów (naklejki przezroczyste) oraz oczywiście naklejki na szybę z logo firmy, jako silny brand sprzyjający komunikacji z odbiorcami towarów lub usług.

Na naklejkach mogą być umieszczone różnego rodzaju informacje, dostosowane do potrzeb konkretnego odbiorcy:

  • logo identyfikujące markę;

  • reklama;

  • oznaczenia handlowe;
  • podkreślenie ekologicznej świadomości marki;

  • opis zawartości.

  • oznaczenia wskazujące na stopień niezbędnej ochrony ładunku;

Naklejki na witryny sklepowe – przejaw profesjonalizmu

Badania wskazują, że klienci mogą nie pamiętać, jakich zakupów dokonywali, natomiast utrwalają w pamięci jakość obsługi, także tej posprzedażowej. Czynnikiem wzmacniającym pozytywne wrażenie jest poprawne oznakowanie pomieszczeń, odbierane jako profesjonalizm oraz dbałość o komfort i wygodę klientów.

Istotne czynniki wizualne niezbędne podczas tworzenia projektów graficznych naklejek:

  1. zapamiętywalność – określenie siły utrwalania komunikatu w świadomości klienta;

  2. zauważalność – określenie siły przyciągania uwagi przez komunikat graficzny;

Biorąc powyższe pod rozwagę, zaleca się by przedsiębiorcy, zamawiając naklejki na witryny sklepowe, dysponowali konkretnym projektem lub projektami uwzględniającymi specyfikę świadczonych przez nich usług.

Naklejki na szybę z logo firmy – narzędzie w budowaniu rozpoznawalności marki

Niewątpliwą korzyścią płynącą ze stosowania naklejek jest ich relatywnie niska cena, co sprzyja masowemu wykorzystaniu. Efektywność oznaczeń wzrasta dzięki możliwości umieszczenia symboli na różnych powierzchniach (na produktach, witrynach, samochodach firmowych, opakowaniach). W ten sposób odbiorcy towarów lub usług mają więcej sposobności, by zetknąć się z logotypem oraz nazwą firmy, a to w prostej linii prowadzi do lepszej rozpoznawalność marki.

Naklejki umożliwiają też indywidualizację przekazu. Dostosowywane pod kątem barw, kształtów, wymiarów oraz treści pozwalają przedsiębiorcy wyróżnić się pośród konkurencji, co na dzisiejszym zatłoczonym rynku, nie jest sprawą najłatwiejszą.

Współpraca z drukarnią SIGMADRUK zapewnia szeroką ofertę materiałów i elastyczne opcje personalizacji naklejek. Przyjazna procedura składania zamówień sprawia, że łatwo dostosujesz naklejki do swoich potrzeb.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZnamy datę meczu z Radunią Stężyca
Następny artykułPoczątkowo miały być dwa weekendy. Ale na otwarcie przejazdu na ul. Otolińskiej jeszcze poczekamy