– Panie i panowie, mówi wasz
kapitan. Zdecydowaliśmy się przerwać podejście do lotniska
Singapur Changi, ponieważ poinformowano mnie, że mamy
pasażerów, którzy nie siedzą z bezpiecznie zapiętymi pasami –
usłyszeli pasażerowie głos kapitana w głośnikach.
Jeden z nich nagrał komunikat pilota i
umieścił na Tik Toku. Można usłyszeć, jak pilot ogłasza swoją
decyzję o opóźnieniu lądowania samolotu. Wyjaśnia, że zgodnie z
prawem nie może lądować, jeśli w kabinie nie jest zapewnione
bezpieczeństwo. Mówi, że zawróci i ponownie podejdzie do
lądowania, „a jeśli będziemy musieli wykonać kolejne nieudane
podejście z tego samego powodu, zostanie wezwana policja lotniska”
– zaznacza.
Inny film pokazuje jak po wylądowaniu samolotu policja lotniskowa
wchodzi na pokład, a następnie wyprowadza kilkoro pasażerów z samolotu. W tym czasie pozostali pasażerowie byli proszeni o nieopuszczanie miejsc.
Linia lotnicza potwierdziła incydent.
Kapitan przerwał podejście do lądowania ze względów
bezpieczeństwa – poinformowała we wtorkowym oświadczeniu. Incydent
miał miejsce w poniedziałek.
„Dla bezpieczeństwa pasażerów
podczas startu i lądowania wszyscy pasażerowie muszą siedzieć i
mieć zapięte pasy bezpieczeństwa” – podkreślił rzecznik
przewoźnika. „Dobro naszych klientów i personelu jest naszym
priorytetem i nie akceptujemy zachowań, które zagrażają
bezpieczeństwu lotu. Scoot podejmie odpowiednie działania przeciwko
każdemu pasażerowi, który może zagrozić bezpieczeństwu naszych
klientów i personelu”.
Dochodzenie trwa, a opinia publiczna
powinna „powstrzymać się od niepotrzebnych spekulacji” – do … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS