A A+ A++

Tekst ten nie jest recenzją, ale ostrzeżeniem o zagrożeniu zdrowia publicznego: nie dajcie się namówić na film o Barbie.

Opinie publikowane w naszym serwisie wyrażają poglądy osób piszących i nie muszą odzwierciedlać stanowiska redakcji

Nieuczciwe przesłanie filmu o Barbie jest towarem z wyższej półki. Podstępnym, zachowującym pozory niewinności, sprawiającym wrażenie, że zamiast podziałów promuje inkluzywność, a faktycznie wzmacniającym ograne wątki wojen kulturowych. Dokładnie z tych samych powodów, dla których Facebook uważnie przygląda się konfliktom, nienawiści i kasie.

Stężona nienawiść skierowana pod adresem połowy populacji

Ma to zresztą odniesienie do filmu, który jak wszystko wskazuje, niebawem zarobi blisko miliard dolarów. A jest to wilk w owczej skórze, przykład skutecznego marketingu wmawiającego widzom, że kupili bilet na niewymagającą komedię, która niesie również głębsze przesłanie. Tymczasem żaden z materiałów promocyjnych nie zająknął się nawet o tym, że jest to prawdziwe tsunami nienawiści, którego celem są mężczyźni. Wyłącznie. Stężona nienawiść skierowana pod adresem połowy populacji sprawiła, że oglądając go w lokalnym kinie, czułem się jak karmiona na siłę gęś sztrasburska.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMatka z córką trafiły do szpitala. Wszystko przez nią
Następny artykułHajto uduszony na Clout MMA. Najman zniszczony w 16 sekund