A A+ A++

2021-03-31 14:04

publikacja
2021-03-31 14:04

fot. Robert Gardziński / FORUM

IMS podpisało umowę zawierającą ramowe warunki przejęcia 100 proc. udziałów spółki Audio Marketing Sp. z o.o. – poinformowała spółka w komunikacie.

“Po przejęciu, Grupa Kapitałowa Emitenta będzie posiadała łącznie ok. 26.000 lokalizacji abonamentowych, zwiększając bardzo istotnie stan posiadanych lokalizacji i dywersyfikując źródła przychodów abonamentowych” – napisano w komunikacie.

“Przejęcie AM to dla emitenta bardzo istotny krok, mający na celu konsolidację rynku marketingu sensorycznego w Polsce oraz jeszcze silniejsze wzmocnienie pozycji emitenta jako lidera rynku w Polsce” – dodano.

IMS podało, że bardzo istotna część zapłaty na rzecz dotychczasowych właścicieli Audio Marketing uzależniona będzie od zysków, jakie ta spółka wypracuje dla grupy IMS po przejęciu.

IMS kupi udziały w spółce za 4,25 mln zł. Dodatkowa zapłata za udziały uzależniona będzie od zysku netto wypracowanego w jednym z określonych okresów.

Audio Marketing to spółka działająca od kilku lat w branży audiomarketingu, której model biznesowy oparty jest o dostarczanie usług muzycznych do punktów sprzedaży. Spółka posiada ponad 6.000 lokalizacji, do których dostarcza usługi abonamentowe audio. (PAP Biznes)

seb/ osz/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł1 kwietnia rusza Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań. Jest obowiązkowy!
Następny artykułRozbudowa PSP 11 z dużym dofinansowaniem