A A+ A++

QINGDAO, Chiny, 16 października 2024 r. /PRNewswire/ — Hisense, czołowa międzynarodowa marka urządzeń domowych i elektroniki użytkowej ogłosiła dziś, że jej 110-calowy telewizor ULED X Mini LED jest teraz dostępny na całym świecie w cenie 20 000 USD.

Od momentu swojego debiutu na targach CES, które odbyły się w tym roku i zdobycia tam wyróżnienia w kategorii innowacji (CES Innovation Award) i nagrody wydawców od Digital Trends, telewizor 110UX TV zgarnia kolejne liczne wyrazy uznania, zajmując czołową pozycję w dziedzinie technologii wyświetlania.

Telewizor 110UX z wyświetlaczem Mini LED Blacklight zapewnia niesamowitą maksymalną jasność na poziomie 10 000 nitów i doskonały kontrast z ponad 40 000 strefami lokalnego wygaszania, minimalizując efekt wycieku podświetlenia (backlight bleed) i wymiernie podkręcając kontrast. Wyposażony w procesor Hisense Hi-View AI Engine X, zapewnia regulację obrazu w czasie rzeczywistym dla wyraźniejszego i wciągającego efektu wyświetlania obrazu. Łącząc w sobie sprzęt i oprogramowanie, które ustanawiają nowe standardy branżowe, 110UX jest świadectwem rozwoju konstrukcji wyświetlaczy LED, gdzie innowacje i skoncentrowane na kliencie projektowanie definiują na nowo jakość obrazu, aby zapewnić jaśniejszy i bardziej dynamiczny efekt, który współgra z dużymi formatami. Z tego powodu jest doskonałym wyborem zarówno dla graczy jak i miłośników kina i sportu.

Na początku października wprowadzono na rynek telewizor 110UX Championship Edition, dodatek najwyższej klasy do linii produktów ULED X. Jego premiera nieprzypadkowo zbiegła się w czasie z rozpoczęciem sezonu rozgrywek NBA. Ten ekskluzywny model z limitowanej edycji jest owocem niepowtarzalnej współpracy pomiędzy dwoma liderami w swoich dziedzinach, łącząc najnowocześniejszą technologię ULED X z luksusowymi ulepszeniami, które są wyrazem uznania dla ducha mistrzów NBA.

Premiera telewizora 110UX jest znaczącym krokiem w rozwoju oferty produktów Hisense, dzięki któremu firma Hisense cementuje swoją pozycję lidera na rynku wielkoformatowych wyświetlaczy z segmentu ultra-premium, odpowiadając na zapotrzebowanie na rozrywkę na dużym ekranie poprzez poszerzenie oferty ULED i ULED X o produkty charakteryzujące się jeszcze większymi rozmiarami ekranu.

Hisense angażuje się w innowacje technologiczne, zapewniając konsumentom niezrównane wrażenia audiowizualne. Hisense nieustannie stawia konsumentów w centrum uwagi, umacniając kontakty z coraz większą liczbą użytkowników na całym świecie i zapewniając im kompleksowe doświadczenia z użytkowania urządzeń domowych, które przekraczają ich oczekiwania.

Hisense

Hisense jest czołową międzynarodową marką urządzeń domowych i elektroniki użytkowej oraz oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024™. Według rankingu Omnia, Hisense zajmuje 2. miejsce na świecie pod względem dostaw telewizorów i jest liderem w sprzedaży telewizorów 100” zarówno w 2023 r. jak i w pierwszym kwartale 2024 r. Firma szybko rozwinęła swoją działalność i jest obecna w ponad 160 krajach, specjalizując się w produktach multimedialnych, sprzęcie AGD oraz inteligentnych systemach informatycznych.

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/2530687/Hisense_110_inch_ULED_X_Mini_LED_globally.jpg

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSpotkanie Jubileuszowe Maratonki (19.10)
Następny artykuł“Kupuj” i nowa wyższa cena dla Cyfrowego Polsatu. Dom maklerski o konflikcie w spółce