Grafika w Astro Bot, pod względem skomplikowania geometrii, jakości tekstur i ogólnej szczegółowości otoczenia, to może nie najwyższa liga, ale gra i tak imponuje w pewnych aspektach technicznych, zwykle zaniedbywanych przez innych deweloperów.
Deweloperzy Astro Bot postawili na zabawę fizyką świata 3D, czym gra wyróżnia się na tle konkurencji.
Właśnie na tych motywach skupiła się redakcja Analista de Bit, która opublikowała filmik prezentujący imponujące interakcje głównego bohatera exclusiva PS5 z otoczeniem. Maskotka PlayStation może przykładowo nasiąkać wodą jak gąbka, zwiększając swoje rozmiary, rozcinać laserami kłody drzew czy rozrzucać dookoła setki różnych obiektów.
Redakcja Digital Foundry dorzuciła tu swoje 3 grosze zachwycając się “niewiarygodnie dobrą fizyką i symulacją płynów”. Nie jest to tylko kosmetyka – deweloperzy umiejętnie wpisali manipulowanie fizyką w fundamenty rozgrywki Astro Bota. W szczególności satysfakcjonująca wg redakcji jest tutaj destrukcja otoczenia oraz symulacja różnych cieczy.
Astro Bot działa w 60 fps, w rozdzielczości dynamicznej od 1440p do 2160p (czasami spadając poniżej 1440p). Co najważniejsze – obraz pomimo upscalingu jest stabilny i nie cierpi na problemy z ghostingiem czy przekłamaniami wizualnymi, na co można się skarżyć np. w Black Myth Wukong.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS