A A+ A++

Fot. PAP/S. Leszczyński (1)

Skokowy wzrost inwestycji w sport, kulturę i działania społeczne, wsparcie 80 utalentowanych zawodników z różnych dyscyplin, zaangażowanie w projekty dedykowane łącznie 55 tysiącom dzieci i młodzieży – to skala zaangażowania Grupy ORLEN w rozwój i promocję sportu.

Na Impact’22 w Poznaniu, nie mogło zabraknąć Grupy ORLEN – koncernu multienergetycznego o kluczowym znaczeniu dla gospodarki kraju i całego regionu. Przedstawiciele koncernu mieli okazję podzielić się swoimi doświadczeniami w budowaniu zaufania do marki z uczestnikami kongresu. W panelu poświęconym znaczeniu sponsoringu dla budowy pozycji i rozpoznawalności przedsiębiorstwa udział wzięła Agata Pniewska, dyrektor Biura Marketingu Sportowego, Sponsoringu i Eventów w PKN ORLEN.

„Sponsorowanie polskiego sportu jest skutecznym narzędziem wspierającym nasze cele biznesowe i w tym obszarze osiągamy wymierne sukcesy. Koncern w ostatnich czterech latach zwiększył o 120 proc. inwestycje w sport. Wzrosła też liczba wspieranych sportowców – z 10 w 2018 roku do 80 w 2021 roku – zaznaczyła Agata Pniewska. – Markę ORLEN promują reprezentacje narodowe w siatkówce, lekkiej atletyce, a także drużyny piłki nożnej czy piłki ręcznej, cieszące się ogromną popularnością wśród polskich kibiców” – dodała.

Zauważyła także, że tylko w 2021 roku Grupa ORLEN w Polsce i poza jej granicami wypracowała łączny ekwiwalent mediowy na poziomie ponad 1 mld zł, a logo koncernu stało się integralną częścią niemal każdej, znaczącej imprezy sportowej w kraju. Jej zdaniem, z tego faktu korzystają nie tylko sportowcy otrzymujący wsparcie, ale również cała polska gospodarka.

„Za każdym meczem czy wyścigiem stoją tysiące miejsc pracy – przy organizacji, w hotelarstwie, gastronomii. Sponsorowane przez nas drużyny, zawodnicy czy wydarzenia stanowią również istotny element promocji danego miasta czy regionu” – podkreślała Agata Pniewska.

Przedstawicielka koncernu dodała, że PKN ORLEN wspiera nie tylko sport zawodowy. W ubiegłym roku koncern objął programami sportowymi 55 tys. dzieci i młodzieży w całej Polsce. Angażuje się także we współpracę z instytucjami kultury i sponsoruje ważne inicjatywy społeczne.

Źródło informacji: PAP MediaRoom

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPIE: wojna i susza w Europie oznaczają jeszcze wyższą inflację
Następny artykułMożesz tanio kupić dobrą książkę i zrobić w ten sposób wiele dobrego. Arka zaprasza do Galerii Sfera