A A+ A++

Polska ilustratorka Karolina Pawelczyk została doceniona przez zespół kreatywny marki Marc Jacobs Fragrances, który zaprosił artystkę do współpracy przy światowej kampanii nowego zapachu Daisy Daze w mediach społecznościowych. To kolejny sukces polskiej artystki – w ubiegłym roku Anna Glik stworzyła serię nietypowych kolaży na zlecenie domu mody Hermès, a teraz ilustratorka Karolina Pawelczyk została doceniona przez zespół kreatywny marki Marc Jacobs Fragrances i w ramach współpracy przygotowała barwne ilustracje promujące nowy zapach brandu – Daisy Daze. 
Marki odnajdują we współpracy z ilustratorami nowe spojrzenie na produkty oraz wizerunek, dlatego zespół kreatywny Marc Jacobs Fragrances dał polskiej ilustratorce dużą swobodę artystyczną – wskazówki, które team marki przekazał rysowniczce dotyczyły wyłącznie kolorów oraz wykorzystania w projektach stylizacji z nowej kolekcji Marc Jacobs Resort 2020….

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBillie Eilish z nowym klipem. Zobacz “Everything I Wanted”
Następny artykuł“The Economist”: Te działania mogą zaszkodzić nie tylko Polsce, ale też Europie