A A+ A++

Sprzedaż w internecie to nowa normalność dla małych i średnich polskich firm. Państwo powinno chronić ich interesy, zwłaszcza że do gry wejdzie niebawem zawodnik z zupełnie innej ligi – Amazon ze swoją polskojęzyczną platformą sprzedażową.

Jeszcze kilka lat temu można było powiedzieć, że przyszłość handlu to internet. Dziś przyszłość ta jest już właściwie teraźniejszością, której nadejście przyspieszył wirus z Wuhanu. Tylko w marcu, w pierwszym miesiącu narodowej kwarantanny, detaliczna e-sprzedaż wzrosła w Polsce o 80 proc., by w kwietniu stanowić niemal 12 proc. krajowej sprzedaży detalicznej ogółem. Wartości te wzrastają z miesiąca na miesiąc i nikt nie ma wątpliwości, że będą rosnąć także wtedy, kiedy wreszcie uporamy się z pandemią.

W podwójnej roli

Część firm na tym rynku to…

Wybierz subskrypcję:

Sieć Przyjaciół to jedyne miejsce, w którym uzyskasz dostęp do cyfrowej wersji tygodnika Sieci, magazynu wSieci Historii oraz wszystkich artykułów PREMIUM w portalu wPolityce.pl.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPolicja Ostrów Wlkp.: #WspólnieBezpieczni – Jak powstały kryptowaluty
Następny artykułTrwajcie w mojej miłości – czuwanie