A A+ A++

Sędzia zajmująca się sprawą Microsoftu, Activision Blizzard i Federalnej Komisji otrzymuje masę konkretnych danych. Przedstawione informacje mają pomóc w lepszym poznaniu rynku, ale ostatecznie część konkretów jest redagowana, by szczegóły nie trafiały do mediów oraz graczy.

Sony przedstawiło informacje na temat przygotowywania swoich największych produkcji i firma wspomniała o pracy nad The Last of Us Part II i Horizon Forbidden West. Osoba odpowiedzialna za usunięcie konkretów nie zadbała o odpowiednie wymazanie informacji i w rezultacie poznaliśmy szczegóły dotyczące kosztów produkcji.

Prace nad The Last of Us Part II rozpoczęły się w 2014 roku i ostatecznie kosztowały 220 mln dolarów, a przygotowanie Horizon Forbidden West wymagało zainwestowania około 212 mln dolarów. Przy obu projektach w szczytowych momentach pracowało ponad 200 deweloperów.

Sony wykonało świetną robotę przy redagowaniu dokumentów… nie

Możemy mieć jednocześnie pewność, że Sony musiało ostatecznie wydać na tytuły znacznie więcej, ponieważ kwoty nie obejmują dużych wydatków na marketing. Sony potwierdza, że choć „globalne koszty marketingowe gier AAA są duże, nawet w przypadku uznanych IP”, to nie zdecydowało się podać dokładnych danych.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułGran Turismo 7 znów dostaje samochód, którego pozazdroszczą fani Forzy
Następny artykułIga Świątek rośnie jak trawa. Jej mecz był przyjemny jak piknik