A A+ A++

IKEA zaprezentowała swoją najnowszą kampanię świąteczną, w której zwraca uwagę na problem marnowania jedzenia, zwłaszcza w okresie bożonarodzeniowym. Jednocześnie, za pomocą humorystycznego spotu, sieć zachęca do podejmowania bardziej świadomych wyborów podczas Świąt.

Jak zauważa IKEA, każdego roku w Polsce marnuje się aż 9 mln ton jedzenia. Natomiast nawet 53,75% z nas wyznaje, że wyrzuca głównie żywność gotową oraz niespożyte posiłki. Problem marnowania żywności ewidentnie nasila się w okresie świątecznym, kiedy to przygotowujemy mnóstwo dań, których ostatecznie nie jesteśmy w stanie zjeść. Pozostałości więc lądują w koszu. 

Na ten właśnie problem zwraca uwagę IKEA w swojej nowej świątecznej kampanii. Spot wyreżyserowany przez Ilyę Naishuller opowiada historię małego chłopca, bawiącego się w zimowy dzień na śniegu, w tle rozbrzmiewa świąteczna muzyka. Potem jednak sprawy przybierają coraz dziwniejszy obrót. Z nieba zaczynają spadać potrawy i produkty spożywcze, które są w nienaturalnych, gigantycznych rozmiarach, w tym mandarynka. Owoc toczy się niczym wielka piłka, przed którą chłopiec próbuje uciekać.

Ten zabieg ma podkreślić ogrom jedzenia marnowanego podczas świątecznych posiłków. A wystarczy przecież odpowiednie przechowywanie niezjedzonych produktów spożywczych i potraw – zauważa IKEA w swojej kampanii.

PS

W ubiegłym roku IKEA stworzyła aplikację, za pomocą której podpowiada swoim klientom, jakie nawyki mogą zmienić w swoim życiu, by lepiej dbać o środowisko.

PS2

Długo wyczekiwane święta (i koniec roku ;)) już za rogiem. A z racji tego, że wielkimi krokami wkraczamy w bożonarodzeniowy okres, przedstawiamy świąteczne kampanie, które szczególnie urzekły nas w tym roku.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWielka reforma i wielki skandal
Następny artykułKuchnia On-Line, czyli wielki finał projektu "Kupuję-ratuję. Wybieram polskie produkty" [RELACJA]