ID.272.21.2019
Ogłoszenie nr 510275822-N-2019 z dnia 17-12-2019 r.
Powiat Chojnicki: „ Przebudowa drogi powiatowej nr 2645G Chojnice – Pamiętowo na odcinku Chojnaty – Lichnowy ” realizowane w ramach dofinansowania z Funduszu Dróg Samorządowych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 619819-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Chojnicki, Krajowy numer identyfikacyjny 09235123900000, ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3966501, e-mail [email protected], faks 52 3966503.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.chojnice.pl
Adres profilu nabywcy: www.powiat.chojnice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„ Przebudowa drogi powiatowej nr 2645G Chojnice – Pamiętowo na odcinku Chojnaty – Lichnowy ” realizowane w ramach dofinansowania z Funduszu Dróg Samorządowych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ID.272.21.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
„ Przebudowa drogi powiatowej nr 2645G Chojnice – Pamiętowo na odcinku Chojnaty – Lichnowy” realizowane w ramach dofinansowania z Funduszu Dróg Samorządowych. 1. CHARAKTERYSTYKA ROBÓT Przedmiotem inwestycji jest przebudowa nawierzchni drogi powiatowej nr 2645G wraz z przebudową zatok autobusowych, zjazdów, umocnieniem poboczy, odbudową rowów przydrożnych. Inwestycja zlokalizowana na odc. Chojnaty – Lichnowy. Teren przebudowy drogi powiatowej nr 2645G jest zlokalizowany na działkach: Obręb: Angowice dz. nr 268/3,268/4 Obręb: Lichnowy dz. nr 24/3, 24/2. Droga powiatowa posiada nawierzchnię z betonu asfaltowego szerokości 5,00 m. Droga powiatowa łączy miejscowość Chojnice z miejscowością Lichnowy. Pobocza gruntowe po obu stronach drogi, rów przydrożny zarośnięty i zamulony. W miejscowości Lichnowy po stronie lewej istniejący chodnik o nawierzchni z brukowej kostki betonowej. Wzdłuż jezdni przebiega ścieżka rowerowa zlokalizowana w pasie drogowym i poza pasem. Na całej długości występują skrzyżowania z drogami gminnymi oraz zjazdy do posesji. W pasie drogowym występuje istniejące zadrzewienie. Pod drogą zlokalizowane przepusty drogowe. Na odcinku objętym opracowaniem zlokalizowane zatoki autobusowe. Sieć wodociągowa biegnie pod ścieżką rowerową której zarządcą jest Gmina Wiejska Chojnice. Opracowanie obejmuje: Branża drogowa: Cel i zakres zadania w zakres niniejszego zadania wchodzą następujące elementy robót obejmujące: – roboty przygotowawcze – roboty ziemne – elementy ulic, krawężniki betonowe, obrzeża betonowe, oporniki betonowe – rozbiórka istniejących zjazdów – wycinka drzew wraz z usunięciem karpin – regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych na istniejącej infrastrukturze a) Konstrukcja nawierzchni – ciąg jezdny – warstwa ścieralna z SMA8 grub. 3 cm, – warstwa wiążąca z BA AC16W 4 cm, – siatka do zbrojenia nawierzchni wstępnie powlekana asfaltem 120 kN/m b) Konstrukcja nawierzchni na poszerzeniach, po rozbiórkach – warstwa ścieralna z SMA8 grub. 3 cm – warstwa wiążąca z mieszanki AC16W grub. 4 cm – siatka do zbrojenia nawierzchni wstępnie powlekana asfaltem 120 kN/m – podbudowa zasadnicza z BA AC16P grub. 7 cm – podbudowa pomocnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3 gub. 20 cm – podbudowa z mieszanki związanej C-3/4 grub. 18 cm c) Konstrukcja nawierzchni zjazdów z kostki betonowej – nawierzchnia z brukowej kostki betonowej grub. 8 cm; – podsypka cementowo piaskowa grub. 3 cm; – podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego C90/3 grub. 15 cm – podbudowa zasadnicza z mieszanki związanej cementem C1,5/2 gr.10 cm d) Konstrukcja nawierzchni zjazdów z betonu asfaltowego – warstwa ścieralna z BA AC8S grub. 4 cm – warstwa wiążąca z BA AC16W grub. 4 cm – podbudowa pomocnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3 gub. 15 cm – podbudowa zasadnicza z mieszanki związanej cementem C1,5/2 gr.10 cm e) Konstrukcja nawierzchni chodnika – nawierzchnia z brukowej kostki betonowej grub. 6 cm – podsypka piaskowa grub. 3 cm; – podbudowa z betonu C12/15 grub. 10 cm f) Konstrukcja nawierzchni zatoki – kostka kamienna granitowa gr. 16 cm; – podsypka piaskowa grub. 5 cm; – podbudowa zasadnicza z betonu C15/20 grub. 22 cm, – podbudowa z mieszanki związanej C-3/4 grub. 18 cm g) Utwardzone pobocze – mieszanka kruszywa łamanego C90/3 grub. 20 cm UWAGA: Materiały z rozbiórki warstw drogowych przebudowy drogi do złożenia w miejscu pobliskim wskazanym przez Zamawiającego w Powiecie Chojnickim, Gminie Chojnice do 2 km od placu budowy. 2. DOKUMENTACJA PRZEKAZANA PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO Zamawiający przekaże Wykonawcy, w terminie określonym w umowie, na czas prowadzenia robót budowlanych: 1) dokumentację projektową dla zadania pn.: „Przebudowa drogi powiatowej 2645 G Chojnice – Pamiętowo odcinek Chojnaty – Lichnowy w istniejących granicach pasa drogowego” 2) decyzje administracyjne pozwalające na realizację zadania, 3) SST 3. WYMAGANIA – ETAP PRZED PRZYSTĄPIENIEM DO ROBÓT BUDOWLANYCH 1) Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją, ewentualne uwagi należy wnieść na etapie i w terminie ogłoszonego przetargu. 2) Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią, Polskimi Normami Budowlanymi oraz zaleceniami nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego. 3) Przekazanie placu budowy nastąpi po podpisaniu umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 4) Na czas realizacji inwestycji Wykonawca sporządzi projekt tymczasowej organizacji ruchu. Przed wprowadzeniem czasowej organizacji ruchu projekt musi być zaopiniowany w odpowiednich jednostkach samorządowych i policji. 5) Wykonawca urządzi zaplecze budowy we własnym zakresie i poniesie koszty z tym związane. 6) Włączenia i wyłączenia urządzeń, sieci itp. niezbędne do realizacji zadania Wykonawca uzyska we własnym zakresie i również poniesie koszty z tym związane. 7) Wykonawca poniesie koszty związane ze zużyciem mediów (woda, energia elektryczna) w związku z wykonywanymi robotami. 8) Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne gwarancje, świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. 9) Podczas realizacji robót wymagane jest przestrzeganie przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zabezpieczenie przed dostępem osób postronnych terenu budowy i przechowywanych tam materiałów budowlanych. 10) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów. 11) Uporządkowanie terenu po wykonaniu robót. 12) Rozliczenie pomiędzy Stronami za wykonane roboty nastąpi na podstawie faktur częściowych wystawionych przez Wykonawcę nie częściej niż jeden raz w miesiącu oraz na podstawie zatwierdzonego bezusterkowego protokołu częściowego odbioru robót i uzyskania potwierdzenia przelewu dla Podwykonawców, iż dokonano zapłaty wszystkich istniejących wobec nich należności za okres, którego dotyczy faktura. 13) Zamawiający informuje, iż w związku z tym, że Wykonawca składa ofertę z ceną określoną ryczałtowo – złożony przez wykonawcę kosztorys ofertowy stanowi jedynie uzasadnienie merytoryczne oferowanej kwoty wynagrodzenia ryczałtowego. 14) Wraz ze zgłoszeniem do odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu następujące dokumenty: • Dziennik budowy, • Dokumentację powykonawczą, opisaną i skompletowaną w dwóch egzemplarzach, • Wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych prób i sprawdzeń, kartę przekazania odpadu, instrukcje użytkowania i inne dokumenty wymagane stosownymi przepisami. • Oświadczenie Kierownika budowy (robót) o zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i normami, • Dokumenty (atesty, certyfikaty) potwierdzające, że wbudowane materiały budowlane są zgodne z art. 10 ustawy Prawo budowlane (opisane i ostemplowane przez Kierownika budowy (robót) ). • Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza z danymi technicznymi wraz z potwierdzonym wnioskiem o przyjęcie do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego w Chojnicach (w 2 egz. w wersji papierowej i elektronicznej na płycie CD). (Uwaga: O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż te które zostały określone w w/w dokumentach, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem). 4. WYKONAWCA PRZED PODPISANIEM UMOWY PRZEDSTAWI ZAMAWIAJĄCEMU Harmonogram rzeczowo – finansowy z podziałem branży drogowej na: 1) Roboty przygotowawcze 2) Roboty ziemne 3) Podbudowy 4) Nawierzchnie 5) Roboty wykończeniowe 6) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu 7) Elementy Ulic Dla zadania pn. „ Przebudowa drogi powiatowej nr 2645G Chojnice – Pamiętowo na odcinku Chojnaty – Lichnowy ” Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (t.j. – Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.). 1) Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia do wykonania, dla których Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: roboty budowlane drogowe w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznych – operator rozściełacza. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO” (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO”. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcje Pracy. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest również w Istotnych postanowieniach do umów oraz dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45233252-0, 45111200-0, 45233290-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2019 Wartość bez VAT 2000272.36 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 2183590.92 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2019 Wartość bez VAT 2000272.36 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: „MARBRUK” Sp. z o.o. Sp. k, tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 2183590.92 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Zamieszczono w BZP w dniu 17.12.2019 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń + strona internetowa.
Zdjęto …..
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS