A A+ A++

                                                                               

 Chojnice, dnia 06.12.2019 r.

ID.272.20.2019

 

MODYFIKACJA SIWZ

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na p.n.

„Przebudowa drogi powiatowej nr 2644G Chojnice – Duża Cerkwica

na odcinku Chojnice – Ogorzeliny”

realizowane w ramach dofinansowania z Funduszu Dróg Samorządowych.

Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) Zamawiający zmienia treść Siwz:

Dział A. INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW:

IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (zmiany zaznaczono na czerwono)

Roboty budowlane pn.:  „Przebudowa drogi powiatowej nr 2644G Chojnice – Duża Cerkwica na odcinku Chojnice – Ogorzeliny” realizowane w ramach dofinansowania z Funduszu Dróg Samorządowych.

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w SIWZ, Dokumentacji projektowej oraz Istotnych postanowieniach do umowy stanowiących załącznik do Siwz

Początek przebudowywanego odcinka drogi powiatowej nr 2644G zlokalizowano w km 0+000,00 w obrębie wiaduktu kolejowego na granicy z gminą Miejską Chojnice, gdzie następuje dowiązanie się do stanu istniejącego i istniejącej szerokości drogi pod wiaduktem kolejowym, który pozostaje w stanie niezmienionym. Droga w stanie obecnym ma jezdnię szerokości zmiennej (średnio ok. 5,0 m), a w związku z zaplanowaną przebudową następuje jej poszerzenie do min. 6,0m. W ciągu przebudowanej drogi min. wartość promienia luku poziomego wynosi 100,00m (Jest to jedynie miejsce, gdzie wartość promienia łuku poziomego – w km 3+073,06 – nie spełnia wymogu dla prędkości projektowej 60 km/h, wobec czego konieczne jest lokalne obniżenie tego parametru do 50 km/h). W ramach przebudowy drogi przebudowane zostaną również pozostałe elementy infrastruktury jak np. zjazdy, ewentualne chodniki, zatoki itp. Przy drodze wyprofilowane zostaną pobocza o szerokości min. 0,75m, a także następuje dowiązanie się do istniejącego systemu rowów przydrożnych. W miejscach tego wymagających wykonane zostaną nowe rowy przydrożne jako rowy samo odparowujące. W ciągu drogi znajdują się wsie Angowice, Nowy Dwór, dla których planowana jest budowa kanalizacji deszczowej. W ciągu projektowej trasy uwzględniono również konieczność dowiązania się i ewentualną korektę sytuacyjno-wysokościową  istniejącej ścieżki rowerowej. W miejscowości Ogorzeliny istniejąca szerokość drogi oscyluje już w granicach 6,4 – 7,0m i tutaj również następuje jej uporządkowanie do min. 6,0m konsekwentnie jak dla reszty przebudowywanego odcinka. Koniec projektowanej przebudowy drogi 2644G planuje się w Miejscowości Ogorzeliny w km 8+065.

Na przewidzianym do realizacji odcinku występują skrzyżowania z drogami bocznymi:

–   Skrzyżowanie drogi powiatowej nr 2644G (ul. Angowicka) z nowo projektowaną obwodnicą wsi Chojnaty w km 0+791,08

–   Skrzyżowanie przebudowanej drogi powiatowej nr 2644G z drogą powiatową nr 2649G (droga Cołdanki-Nowy Dwór) we wsi Nowy Dwór w km 6+245,59

– Skrzyżowanie drogi powiatowej nr 2644G (ul. Angowicka) z drogą gminną nr 239008G (droga klasy D) w kierunku Lichnowy w km 1+767,84

–   Skrzyżowanie drogi powiatowej nr 2644G (ul. Angowicka) z drogą gminną nr 239008G (droga klasy D) we wsi Angowice w kierunku Nieżychowic w km 2+535,07

Konstrukcje nawierzchni:

  1. konstrukcja poszerzenia

–        warstwa ścieralna, mastyks grysowy SMA 8, grubość 3cm

–        warstwa wiążąca beton asfaltowy AC16W, grubość 4cm

–        wzmocnienie, kompozyt, na całej szerokości jezdni

–        warstwa wyrównawcza, beton asfaltowy AC 11W, grubość 6cm

–        podbudowa zasadnicza, mieszanka niezwiązana 0/31,5 C90/3, grubość 20cm

–        podbudowa pomocnicza, mieszanka związana C3/4, grubość 18cm

  1. konstrukcja wzmocnienia

–        warstwa ścieralna, mastyks grysowy SMA 8, grubość 3cm

–        warstwa wiążąca beton asfaltowy AC16W, grubość 4cm

–        wzmocnienie, kompozyt, na całej szerokości jezdni

–        warstwa wyrównawcza, beton asfaltowy AC 11W, grubość minimum 3cm

  1. konstrukcja nowej nawierzchni

–        warstwa ścieralna, mastyks grysowy SMA 8, grubość 3cm

–        warstwa wiążąca, beton asfaltowy AC 16W, grubość 4cm

–        podbudowa, beton asfaltowy AC16P, grubość 6cm

–        podbudowa zasadnicza, mieszanka niewiążąca 0/31,5 C90/3, grubość 20cm

–        podbudowa pomocnicza, mieszanka związana C3/4, grubość 18cm

UWAGA: konstrukcje opisane w pkt 1-2-3 należy wykonać według opracowania zamiennego opracowanego przez Pracownie Projektową „S KONCEPT” Karol Seroka, Bytów.

  1. konstrukcja ścieżki rowerowej asfaltowej

–        warstwa ścieralna, mastyks grysowy SMA 5 50/70, grubość 3cm

–        podbudowa, mieszanka niezwiązana 0/31,5 C90/3, grubość 10cm

–        ulepszenie podłoża, mieszanka związana C1,5/2, grubość 20cm

  1. konstrukcja ścieżki rowerowej z kostki betonowej

–        kostka betonowa wibroprasowana, niefazowana koloru szarego, grubość 8cm

–        podsypka cementowo – piaskowa 1:4, grubość 3cm

–        ulepszenie podłoża, mieszanka związana C1,5/2, grubość 20cm

  1. chodnik z kostki betonowej

–        kostka betonowa wibroprasowana, niefazowana koloru szarego, grubość 8cm

–        podsypka cementowo – piaskowa 1:4, grubość 3cm

–        ulepszenie podłoża, mieszanka związana C1,5/2, grubość 20cm

  1. pachwiny najazdowe z kostki kamiennej

–        kostka kamienna 16/18, grubość 16cm

–        podsypka cementowo – piaskowa 1:4, grubość 5cm

–        podbudowa, mieszanka związana C12/15, grubość 20cm

–        ulepszenie podłoża, mieszanka związana C1,5/2, grubość 20cm

  1. zatoka autobusowa z kostki kamiennej

–        kostka kamienna 16/18, grubość 16cm

–        podsypka cementowo – piaskowa 1:4, grubość 5cm

–        podbudowa, mieszanka związana C12/15, grubość 20cm

–        ulepszenie podłoża, mieszanka związana C1,5/2, grubość 20cm

  1. zjazdy na pola, nawierzchnia asfaltowa

–        warstwa ścieralna, mastyks grysowy SMA 5 50/70, grubość 3cm

–        warstwa wiążąca,  AC16 W 50/70, grubość 5cm

–        podbudowa, mieszanka niezwiązana 0/31,5 C90/3, grubość 15cm

–        ulepszenie podłoża, mieszania związana C1,5/2, grubość 20cm

  1. zjazdy indywidualne z kostki betonowej

–        kostka betonowa wibroprasowana, niefazowana koloru grafitowego, grubość 8cm

–        podsypka cementowo – piaskowa 1:4, grubość 3cm

–        podbudowa, mieszanka niezwiązana 0/31,5 C90/3, grubość 15cm

–        ulepszenie podłoża, mieszania związana C1,5/2, grubość 20cm

  1. zjazdy publiczne, nawierzchnia asfaltowa 

–        warstwa ścieralna, mastyks grysowy SMA 8, grubość 3cm

–        warstwa wiążąca beton asfaltowy AC16W, grubość 4cm

–        warstwa wyrównawcza, beton asfaltowy AC 11W, grubość minimum 3cm

–        podbudowa zasadnicza, mieszanka niezwiązana 0/31,5 C90/3, grubość 20cm

–        podbudowa pomocnicza, mieszanka związana C1,5/2, grubość 20cm

  1. zjazdy publiczne z kostki betonowej

–        kostka betonowa wibroprasowana, niefazowana koloru grafitowego, grubość 8cm

–        podsypka cementowo – piaskowa 1:4, grubość 3cm

–        podbudowa, mieszanka niezwiązana 0/31,5 C90/3, grubość 15cm

–        ulepszenie podłoża, mieszania związana C1,5/2, grubość 20cm

Na terenach zabudowanych wsi Angowice, Nowy Dwór projektuje się kanalizację deszczową z odprowadzeniem wód opadowych do istniejących zbiorników wodnych/rowów melioracyjnych.

  1. Miejscowość Angowice

–        kanalizacja deszczowa z rur PVC litych, klasy SN8 oraz SN16 średnicy 315mm, długość 374,90 mb

–        przykanaliki z rur PVC litych, klasy SN8 o średnicy 160,200 mm

–        uliczne betonowe wpusty deszczowe z osadnikami oraz odwodnieniem liniowym,

–        studnie betonowe,

–        zabudowa separatora substancji ropopochodnych zintegrowanym z osadnikiem zawiesiny mineralnej,

–        przebudowę istniejącego wylotu do zbiornika,

–        regulację istniejących studni kanalizacji sanitarnej oraz armatury wodociągowej,

–        udrożnienia rowów łączących 4 zbiorniki na długości ok. 110m oraz udrożnienie odpływu odprowadzającego wody z ostatniego zbiornika,

  1. Miejscowość Nowy Dwór

–        kanalizacja deszczowa z rur PVC litych, klasy SN8 oraz SN16 średnicach 160 do 400mm, długość 1657,50 mb

–        przykanaliki z rur PVC litych, klasy SN8 oraz SN16 o średnicy 160,200 mm

–        uliczne betonowe wpusty deszczowe z osadnikami oraz odwodnieniem liniowym,

–        studnie betonowe,

–        zabudowa separatora substancji ropopochodnych zintegrowanym z osadnikiem zawiesiny mineralnej,

–        wykonanie wylotu do rowu,

–        regulację istniejących studni kanalizacji sanitarnej oraz armatury wodociągowej,

–        udrożnienie rowu, do którego zaplanowano zrzut zebranych wód opadowych,

Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (t.j.  Dz. U. z  2019 r., poz. 1040 ze zm.).

1)   Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia do wykonania, dla których Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: roboty budowlane w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznych – operator rozściełacza.

2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:

a)       żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów
i dokonywania ich oceny,

b)      żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,

c)       przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.

3)      W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu   terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności
w trakcie realizacji zamówienia:

a)       oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;

b)      poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO” (tj. w szczególności[1] 1 bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;

c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;

d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO”. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.

4)      Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 9 ust.1 pkt 5 Istotnych postanowieniach umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów
w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności.

5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcje Pracy.

Podczas realizacji inwestycji należy uwzględnić wytyczne Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku przedstawione w opinii z dnia 26.02.2015 r, numer ZA.5183.100.2015.EP.

Uwaga: O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji,  wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż te które zostały określone w w/w dokumentach, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.

XIII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT 

1. Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej z wykorzystaniem linku do tego postępowania znajdującego się na stronie zamawiającego https://platformazakupowa.pl/sp_chojnice/aukcje

2. Ofertę należy złożyć do dnia 20.12.2019r. do godz. 11:00. Za datę przekazania oferty lub wniosków przyjmuje się datę ich przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku Złóż ofertę” w drugim kroku i wyświetleniu komunikatu, że Oferta została złożona.

3.W związku z tym, że zamawiający nie odpowiada za ewentualną awarię Internetu, czy problemy techniczne powstałe u wykonawcy, zaleca się zaplanowanie złożenia Oferty z odpowiednim wyprzedzeniem.

 XVIII. WSKAZANIE MIEJSCA I TERMINU OTWARCIA OFERT 

Oferty zostaną otwarte w:

 Starostwie Powiatowym w Chojnicach

 ul. 31 Stycznia 56, 89-600 CHOJNICE

 pokój nr 39, pierwsze piętro

 dnia 20.12.2019 r. o godzinie 11.15.”

Zamawiający zamieszcza nowy Dokument JEDZ.

JEDZ WORD

JEDZ XML

JEDZ PDF

MODYFIKACJA SIWZ

Zmiana jest udostępniona na stronie internetowej www.powiat.chojnice.pl oraz https://platformazakupowa.pl/sp_chojnice/aukcje oraz zostanie dołączona do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będzie stanowić jej integralną część.

W pozostałym zakresie specyfikacja istotnych warunków zamówienia pozostaje  niezmieniona.



[1] Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZabawa andrzejkowa dla osób niepełnosprawnych w ramach projektu “Aktywna Integracja w Powiecie Słubickim”
Następny artykułGazetka Pucka 60/2019