Wystartowała społeczno-edukacyjna kampania Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej Cash Lajf Balans. Jej celem jest zachęcenie młodzieży z Polski Wschodniej do rozwoju swoich pasji i przekuwania ich w biznes.
Województwa Polski Wschodniej – lubelskie, podkarpackie, podlaskie, świętokrzyskie i warmińsko-mazurskie – mają najniższy wskaźnik przedsiębiorczości wśród młodzieży. Większość osób w wieku 15-19 lat, która mieszka na tych terenach, nie jest zainteresowana założeniem własnej działalności gospodarczej. To właśnie do nich, ich rodziców i nauczycieli jest skierowana kampania.
„Prowadzenie firmy i osiągnięcie sukcesu w biznesie to przede wszystkim wyzwanie, ale też nieustanny rozwój. Przedsiębiorca musi umiejętnie radzić sobie nie tylko z formalnościami, lecz także ze zmieniającym się rynkiem. Dla młodych i kreatywnych osób bycie własnym szefem może być atrakcyjną formą startu w życie zawodowe, ale też szansą na indywidualne kształtowanie swojego biznesu i jego otoczenia. Stawiamy na młodych ludzi, bo to inwestycja z najwyższą stopą zwrotu” – mówi Małgorzata Jarosińska-Jedynak, minister funduszy i polityki regionalnej. Warto dodać, że własna firma daje elastyczność czasową, dzięki której łatwiej zachować balans między pracą a życiem prywatnym. Założenie biznesu nie jest trudne, a brak kapitału nie musi być barierą – z pomocą przychodzą Fundusze Europejskie i profesjonalne doradztwo.
Twórcom kampanii zależy na tym, aby przekaz dotarł do młodych ludzi w prosty, przejrzysty i przyjemny sposób. Dlatego specjalnie na potrzeby kampanii powstał cykl ośmiu inspirujących filmów, poświęconych odrębnym zagadnieniom związanym z przedsiębiorczością i Funduszami Europejskimi. Bohaterami nagrań są młodzi przedsiębiorcy z Polski Wschodniej, którzy opowiadają o swoim pomyśle na biznes, wyzwaniach, jakie musieli podjąć na początku drogi i osiągniętych.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS