A A+ A++

Wszystkie trzy zespoły fabryczne, obecne aktualnie w stawce mistrzostw świata, potwierdziły dalsze zaangażowanie w rajdowych rozgrywkach najwyższego szczebla. Najdłużej czekano na decyzję Hyundaia. Koreańska centrala ostatecznie dała jednak zielone światło na budowę auta Rally1, wyposażonego w hybrydową jednostką napędową.

Andrea Adamo w wywiadzie udzielonym podczas relacji internetowej z Rallye Sanremo zdradził, że pierwsze testy hybrydowej rajdówki zostaną przeprowadzone na bazie Velostera N ETRC – w pełni elektrycznego samochodu, stworzonego przez Hyundai Motorsport z myślą o serii Pure ETRC.

– Uważam, że w genach Hyundaia zawarte są zarówno podjęcie wyzwania, jak i próba zwycięstwa – cytuje Adamo serwis Rallyeslalom. – Teraz mamy przed sobą wyzwanie w postaci hybryd.

– Pierwsze testy odbędą się z Velosterem jako bazą. Po prostu zaczniemy od tego, co już mamy.

Veloster N ETRC posiada moc 500 kW. Na początku marca na torze Vallelunga odbyły się testy Pure ETRC (zdjęcie główne).

Czytaj również:

akcje

komentarze

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułIKEA otwiera w Zakopanem punkt odbioru zamówień
Następny artykułLekcje pielęgnacji i makijażu – akcesoria do mycia twarzy