Wszystkie trzy zespoły fabryczne, obecne aktualnie w stawce mistrzostw świata, potwierdziły dalsze zaangażowanie w rajdowych rozgrywkach najwyższego szczebla. Najdłużej czekano na decyzję Hyundaia. Koreańska centrala ostatecznie dała jednak zielone światło na budowę auta Rally1, wyposażonego w hybrydową jednostką napędową.
Andrea Adamo w wywiadzie udzielonym podczas relacji internetowej z Rallye Sanremo zdradził, że pierwsze testy hybrydowej rajdówki zostaną przeprowadzone na bazie Velostera N ETRC – w pełni elektrycznego samochodu, stworzonego przez Hyundai Motorsport z myślą o serii Pure ETRC.
– Uważam, że w genach Hyundaia zawarte są zarówno podjęcie wyzwania, jak i próba zwycięstwa – cytuje Adamo serwis Rallyeslalom. – Teraz mamy przed sobą wyzwanie w postaci hybryd.
– Pierwsze testy odbędą się z Velosterem jako bazą. Po prostu zaczniemy od tego, co już mamy.
Veloster N ETRC posiada moc 500 kW. Na początku marca na torze Vallelunga odbyły się testy Pure ETRC (zdjęcie główne).
akcje
komentarze
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS