A A+ A++

Łukasz Borak: Nowy rozdział w Hyundaiu

Łukasz Borak dołączył do Hyundaia w kluczowym momencie rozwoju firmy.

Modelowa ofensywa stawia przed działem marketingu wiele interesujących wyzwań. Przemyślane i odważne działania marketingowe są kluczowe zarówno dla krótkoterminowych, jak i długoterminowych sukcesów sprzedażowych. Branża motoryzacyjna przechodzi obecnie wielkie zmiany, na które Hyundai jest doskonale przygotowany, oferując samochody w praktycznie każdym segmencie.

Zadaniem marketingu jest wspierać sprzedaż i jak najszerzej komunikować zalety tych samochodów – odważnie i konsekwentnie. „I to właśnie zamierzamy robić” – mówi Łukasz Borak.

Z branżą motoryzacyjną Borak związany jest od 18 lat. Swoją karierę rozpoczynał w domu mediowym Zenith Optimedia Group, gdzie odpowiadał za projekty zakupu mediów dla klientów z różnych branż, w tym dla polskiego oddziału marki Hyundai. Następnie pracował w Peugeot Polska, gdzie pełnił funkcję media & CRM managera, a potem head of digital.

W 2015 roku Łukasz Borak dołączył do zespołu Volvo Car Poland, gdzie przez 7 lat zajmował się działaniami marketingowymi. Ostatnie dwa lata pracował jako global brand & marketing planning lead, koordynując działania na licznych rynkach europejskich, w tym w Szwecji i Wielkiej Brytanii. Jest absolwentem marketingu i zarządzania na Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie ukończył również studia Executive MBA.

Łukasz Borak wnosi do Hyundaia ogromne doświadczenie i strategiczną wizję, które będą kluczowe w dalszym rozwoju marki na dynamicznie zmieniającym się rynku motoryzacyjnym.

Marka Hyundai

Hyundai Motor Company, założona w 1967 roku w Korei Południowej, jest jednym z największych producentów samochodów na świecie. Marka Hyundai, której nazwa oznacza „nowoczesność”, zdobyła globalne uznanie dzięki innowacyjnym technologiom, niezawodności i atrakcyjnemu designowi.

Hyundai oferuje szeroką gamę pojazdów, w tym kompaktowe samochody miejskie, eleganckie sedany, przestronne SUV-y i ekologiczne pojazdy elektryczne. Modele takie jak Hyundai Elantra, Sonata, Tucson, Santa Fe oraz ekologiczne Ioniq i Kona Electric

zdobyły liczne nagrody za jakość, bezpieczeństwo i innowacyjność.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDiagnosta zatrzyma dowód rejestracyjny bez odbierania nam dokumentu. Zmiana w przepisach
Następny artykułWykorzystaj swój głos w wyborach 9 czerwca 2024 roku