A A+ A++

Raport sporządzony przez delegata technicznego z ramienia FIA mówi o wadze tylnej ramy pomocniczej. Według homologacji powinna ona wynosić 9323 g z tolerancją +5%/-2%. Waga minimalna to 9136,5 g. Komisarze stwierdzili 9112 g.

Przedstawiciele Hyundaia tłumaczyli się błędem podczas kontroli jakościowej. ZSS włoskiej rundy mistrzostw świata postanowił nałożyć na zespół karę w wysokości 30 tysięcy euro. Dwie trzecie z tej kwoty pozostaje w zawieszeniu. Błąd podobnej natury nie może się powtórzyć przez kolejne dwanaście miesięcy. Wyniki nie zostały zmienione.

Czytaj również:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułInterwencja ws. kotka. "Czuję żal"
Następny artykułMotocykl dnia: BMW R 18