Szwajcarski R-Motorsport, który posiada licencję na reprezentowanie Aston Martina w Deutsche Tourenwagen Masters, wycofał się z serii po jednym sezonie, ale samochody pozostały w bazie HWA w Aschaffenburgu. Zadecydował o tym przypadek. Pięć Vantage (testowy egzemplarz powstał po sezonie) niemal sprzedano do Hongkongu. Niepokoje w byłej brytyjskiej kolonii spowodowały jednak wstrzymanie transakcji.
ITR, promotor DTM, musiałby znaleźć partnerów dla HWA do sfinansowania projektu. Potrzebne jest około 20 mln euro na sezon. Wymagane byłoby porozumienie z R-Motorsport w sprawie przekazania licencji. Ekipa Floriana Kamelgera nabyła licencję na cztery lata. Vantage musiałyby otrzymać nowy silnik. Ubiegłoroczna wersja w świetle regulaminu technicznego na 2020 nie wytrzyma całego sezonu.
Prezes zarządu HWA AG, Ulrich Fritz w rozmowie z Motorsport-Total uznał start Aston Martinów w DTM 2020 za bardzo mało prawdopodobny.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS