A A+ A++

GP Włoch było kolejnym wyścigiem, w którym kierowcy Haasa zupełnie nie mogli myśleć o walce o czołową dziesiątkę. Największy wpływ na to miała oczywiście degradacja ogumienia, z jaką VF-23 zmaga się od początku sezonu, natomiast bez echa nie przeszedł brak jakichkolwiek przygotowanych poprawek.

Amerykanie jako jedyni nie stworzyli odpowiedniego pakietu na Monzę potrzebującego jak najmniejszy docisk. Większość ekip robiła to poprzez przycięcie niektórych klap przedniego czy tylnego skrzydła, jednakże zespół Gene’a Haasa nie zdecydował się nawet na takie działanie. Tego natomiast nie zamierzał przemilczeć sfrustrowany swoim 17. wynikiem Nico Hulkenberg:

“Zjadamy te opony, balans jest tragiczny, ślizgamy się znacznie bardziej niż inne bolidy, a do tego nie możemy utrzymywać [właściwego] tempa i to pomimo używania większej ilości mieszanek. To był jeden z najtrudniejszych i najgorszych wyścigów tego sezonu”, tłumaczył Niemiec, cytowany przez PlanetF1.

“Charakterystyka i wyczucie auta były znacznie lepsze na Zandvoort, więc na pewno trzeba to przeanalizować. Dużym błędem jest również brak nawet [przyciętej] klapy nowego przedniego skrzydła. Jesteśmy jedyną ekipą, jaka nie miała żadnych części ani poprawek w ten weekend. W związku z tym nie zasługujemy na punkty.”

Zważywszy na wspomniane niezłe osiągi VF-23 w Holandii, Hulkenberg wiąże większe nadzieje z najbliższym wyścigiem w Singapurze:

“To ostrożny optymizm, ale uważam, że powinniśmy znajdować się w lepszym położeniu. Mam na myśli coś w pobliżu środka stawki i bycia jego blisko w trakcie wyścigu. Dzisiaj czułem, że jesteśmy po prostu nigdzie i wszyscy nas mijali.”

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMIAŁ 2,5 PROMILA, ZA TO NIE MIAŁ UPRAWNIEŃ. ZATRZYMANO GO W OSTRÓDZIE
Następny artykułKarpacz’23: Branża spirytusowa zasiliła polski budżet sumą prawie 10,5 mld zł