A A+ A++

Zarząd HubStyle S.A. (“Spółka”) informuje, że wstępne skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży, osiągnięte w styczniu 2020 roku przez Grupę Kapitałową HubStyle (“GK HubStyle”), wyniosły około 2 mln 570 tys. PLN i były wyższe o około 303,61%, w stosunku do przychodów osiągniętych w styczniu 2019 roku. Na wzrost przychodów za miesiąc styczeń 2020 roku miała wpływ realizacja umowy z firmą Jeronimo Martins Polska S.A. w zakresie realizacji dostawy produktów marki Cardio Bunny, o którym Emitent informował w raporcie bieżącym numer 2/2020 z dnia 16 stycznia 2020 roku. Przychody netto ze sprzedaży w ramach wskazanej umowy w miesiącu styczniu wyniosły około 1 mln 783 tys. PLN.

Przychody za miesiąc styczeń 2020 bez uwzględnienia powyższej umowy wyniosły około 786 tys. PLN i były wyższe o około 23,51%, w stosunku do przychodów osiągniętych w styczniu 2020 roku.

Na przychody Grupy Kapitałowej HubStyle składają się przychody segmentu sprzedaży odzieży ze spółek: Sugarfree sp. z o.o. (“Sugarfree”) oraz New Fashion Brand sp. z o.o. (“Cardio Bunny”)

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKultowy Snake z komórek Nokii powraca w 4K na Xbox One X
Następny artykułFerrari przygotowuje się na kosmiczne wydatki