Zarząd HubStyle S.A. (“Spółka”) informuje, że wstępne skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży, osiągnięte w kwietniu 2020 roku przez Grupę Kapitałową HubStyle (“GK HubStyle”), wyniosły około 1.804 tys. PLN i były wyższe o około 112%, w stosunku do przychodów osiągniętych w kwietniu 2019 roku.
W ujęciu narastającym wartość przychodów zrealizowanych w okresie styczeń – kwiecień 2020 roku wyniosła 5.831 tys. PLN i była wyższa o około 147% od osiągniętych w analogicznym okresie.
Spółka informuje jednocześnie, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w kwietniu 2020 roku przez Grupę Kapitałową Spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:
I. Segment detalicznej sprzedaży odzieży (marki Sugarfree i Cardiobunny) – wartość przychodów ze sprzedaży w miesiącu kwietniu 2020 wyniosła 531 tys. PLN, a ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – kwiecień 2020 roku w tym segmencie wyniosła około 2.777 tys. PLN
II. Segment sprzedaży środków ochronnych – wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła 1.272 tys. PLN. Miesiąc kwiecień był pierwszym miesiącem wyodrębnienia przychodów obejmujących sprzedaż środków ochronnych. Emitent informował RB 10/2020, że na czas trwania pandemii koronawirusa COVID-19 rozszerzył portfolio swoich produktów o importowane oraz krajowe produkty ochrony osobistej starając się zniwelować wpływ pandemii na podstawową działalność w zakresie sprzedaży odzieży.
III. Segment hurtowej i kontraktowej sprzedaży odzieży (marki Sugarfree i Cardiobunny) – w miesiącu kwietniu Emitent nie odnotował przychodów ze sprzedaży klasyfikowanych do wskazanego segmentu. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – kwiecień 2020 roku w tym segmencie wyniosła około 1.782 tys. PLN.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS