Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu, CMO w Huawei CBG Polska, od marca jest też odpowiedzialna za obszar e-commerce, a działy marketingu i e-commerce zostały połączone w jeden pod jej kierownictwem.
Dorota Haller dołączyła do Huawei CBG Polska w październiku 2017 r. jako dyrektorka marketingu w randze CMO. Jest odpowiedzialna za strategię i komunikację marketingową marki i produktów w kanałach tradycyjnych i digital, relacje z mediami i liderami opinii oraz komunikacje PR. Od marca tego roku, Dorota Haller odpowiedzialna jest również za obszar e-commerce w Huawei CBG w Polsce, w tym planowanie strategii sprzedażowej oraz marketingowej sklepu huawei.pl.
– Działania marketingowe i sprzedażowe to sprzężone ze sobą elementy skutecznej strategii rozwoju e-commerce, dlatego efektywne zarządzanie tym obszarem wymaga skoordynowania różnych kompetencji i zasobów. Potrzeby konsumentów są zawsze w centrum mojej uwagi. Dziś bardzo ważna jest możliwość komunikacji zdalnej, w czym pomagają nasze produkty oraz możliwość zakupów on-line i tu wkracza sklep internetowy Huawei. Nasz cel to sprawić, by konsumenci zapamiętali i polubili nasz sklep huawei.pl i przyzwyczaili się do myśli, że warto pod ten adres zaglądać codziennie, bo czeka tam na nich atrakcyjna oferta i doskonała obsługa – mówi Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i e-commerce, CMO w Huawei CBG Polska.
Dorota Haller to ceniona w branży ekspertka, wielokrotnie nagradzana prestiżowymi nagrodami, m.in. Grand Prix w konkursie Dyrektor Marketingu Roku. Jest też jurorką konkursów marketingowych. Wraz z zespołami zdobyła szereg nagród marketingowych, m.in. statuetki Effie Awards oraz Złoty Spinacz. Przed rozpoczęciem pracy w Huawei w październiku 2017 roku kreowała i realizowała strategie marketingowe w firmach z różnych branż – od medycznej, poprzez bankowość i lotnictwo.
Dorota Haller jest mentorką, aktywną działaczką na rzecz kobiet i równouprawnienia zarówno w społeczeństwie, jak i w biznesie.
Sklep internetowy huawei.pl został uruchomiony we wrześniu 2019 roku. Znaleźć w nim można szeroką gamę produktów producenta: smartfony, laptopy, tablety, smartwatche, słuchawki, routery i akcesoria, w tym produkty ekskluzywne, niedostępne nigdzie indziej. Na odwiedzających sklep codziennie czekają nowe, atrakcyjne promocje, a w każdy wtorek klienci mogą skorzystać z oferty OkazjoWTORKÓW. Klienci sklepu huawei.pl zyskali od 22 marca również nowe korzyści, m.in. wydłużoną do trzech lat gwarancję na laptop, jednorazową, bezpłatną naprawę ekranu smartfona w ciągu 3 miesięcy od zakupu i dostawę na następny dzień roboczy przy zakupach opłaconych do południa dnia poprzedniego. Użytkownicy huawei.pl mogą też otrzymać 20 zł zniżki na zakupy na huawei.pl za wystawienie opinii o produkcie oraz 50 zł zniżki na zakupy za zapisanie się do newslettera sklepu.
O Huawei Consumer Business Group
Huawei jest jednym z czołowych producentów elektroniki użytkowej na świecie. Usługi i urządzenia Huawei dostępne są w ponad 170 krajach i korzysta z nich ponad 3 miliardy ludzi na całym świecie. Firma posiada 16 centrów badań i rozwoju w różnych częściach świata, m.in. w Niemczech, Szwecji, Rosji, w Indiach i Chinach. Jedna z trzech grup biznesowych Huawei – Huawei Consumer Business Group – odpowiada za szerokie portfolio produktowe, w tym smartfony, laptopy, tablety i wearables, a także domowe routery oraz usługi w chmurze. Autorski sklep z aplikacjami – Huawei AppGallery – oferuje dostęp do ponad 96 tysięcy aplikacji. Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 490 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu opartego na Huawei Mobile Services. Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu Huawei na rynku teleinformatycznym, a także rozbudowanej, światowej sieci partnerów i współpracowników, Huawei CBG dostarcza najnowocześniejsze technologie i usługi klientom na całym świecie.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS