A A+ A++

Huawei CBG Polska ogłosiło powołanie Doroty Rakowskiej na stanowisko szefowej marketingu. Jest to kluczowa zmiana w strukturze zarządzania, która ma na celu wzmocnienie strategii marketingowej, komunikacyjnej i cyfrowej oraz podniesienie rozpoznawalności marki i produktów konsumenckich firmy na polskim rynku. Dorota Rakowska objęła swoje nowe stanowisko 1 czerwca 2023 r. i będzie kierować zespołem marketingu, odpowiedzialna będzie również za komunikację i działania digitalowe.

Dorota Rakowska nowym szefem marketingu w Huawei

Dorota Rakowska pracuje dla Huawei CBG Polska od czerwca 2022 roku. Od Października 2022 roku pełniła obowiązki marketing directora. Zanim dołączyła do Huawei była między innymi szefową marketingu w Samsung Electronics i zastępcą dyrektora komunikacji w Orange Polska. Jest znana ze swojego kreatywnego podejścia i umiejętności budowania silnych relacji z klientami.

Dorota Rakowska jest również laureatką konkursu „Dyrektor Marketingu Roku”, który od 12 lat organizowany jest przez Mediarun.com. Zwyciężyła w kategorii „Wyjątkowa efektywność marketingowa – Brand & Product Leader”. Przypominamy, że kolejna edycja konkursu startuje już niedługo, wkrótce poznacie więcej szczegółów!

Huawei ze zmianami w zespole marketingowym

Jednym z głównych celów zespołu marketingu Huawei jest zwiększenie świadomości o nowych produktach i odpowiadanie na oczekiwania konsumentów. Szczególny nacisk będzie położony na komunikację, która skutecznie wspiera sprzedaż i wzmacnia pozycję marki Huawei w kategorii urządzeń wearable. Huawei jest obecnie jednym z przodujących graczy w tej kategorii na polskim rynku. Powierzenie stanowiska szefowej marketingu Dorocie Rakowskiej oraz objęcie przez Jarosława Bukowskiego funkcji dyrektora ds. PR to ważne kroki w rozwoju Huawei CBG Polska.

O Huawei: Huawei jest jednym z czołowych producentów elektroniki użytkowej na świecie. Usługi i urządzenia Huawei są dostępne w ponad 170 krajach, a korzysta z nich ponad 3 miliardy ludzi na całym świecie. Huawei Consumer Business Group (CBG), będący jedną z trzech grup biznesowych firmy, oferuje polskim konsumentom szeroką gamę zaawansowanych technologicznie produktów, które ułatwiają codzienne życie.

Portfolio Huawei obejmuje różnorodne produkty, takie jak smartfony, laptopy, tablety, monitory, smartwatche, opaski sportowe, bezprzewodowe słuchawki, głośniki, routery oraz rozwiązania chmurowe. Huawei ma ponad 30-letnie doświadczenie w tworzeniu technologii teleinformatycznych. Motto marki, „Make it possible” (Osiągnij to możliwe), jest gwarancją stałego wysiłku firmy w dostarczaniu najnowocześniejszych, innowacyjnych technologii, urządzeń i usług użytkownikom na całym świecie.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułByła agentka ubezpieczeniowa oskarżona o oszustwa na ponad 34 mln zł
Następny artykułMożna zajść w ciążę, gdy chorowało się na raka? Nie każdy zdaje sobie z tego sprawę