– Black Friday to największe wydarzenie zakupowe roku, w którym coraz większą rolę odgrywają zakupy online, tak więc marki muszą wykorzystać ten kanał sprzedaży w jak najlepszy sposób. I temu właśnie służy przygotowany przez Httpool projekt, na który składa się zestaw porad eksperckich dotyczących wykorzystania reklamy na Twitterze na potrzeby Black Friday – mówi Justyna Duszyńska, CEO w Httpool Polska.
Eksperci Httpool doradzają firmom planującym wziąć udział w tym zakupowym karnawale jak strategicznie przygotować się na ten dzień, jak przygotować kampanie na Twitterze i jak dotrzeć do odbiorców.
- Dlaczego marki powinny rozważyć Twittera jako część pełnej strategii medialnej na Czarny Piątek? (TUTAJ)
- Jak dotrzeć do odbiorców na Twitterze w Czarny Piątek? (TUTAJ)
- Czy Twój sklep internetowy jest gotowy na Czarny Piątek? Oto 6 wskazówek zwiększających przychody za pośrednictwem Twittera od Wise.Blue (TUTAJ)
Źródło: Httpool Polska
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS